با حضور معاون ستاد کل نیروهای مسلح انجام شد؛

رونمایی از یادمان شهدای گمنام در کوی ملت اهواز

مراسم رونمایی از یادمان شهدای گمنام در محل پارک کوی ملت در منطقه فاز 3 کوروش شهرستان اهواز برگزار شد.
کد خبر: ۳۱۴۴۴۶
تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۰ - 20October 2018

رونمایی از یادمان شهدای گمنام در کوی ملت اهوازبه گزارش دفاع پرس از اهواز، مراسم رونمایی از یادمان شهدای گمنام در محل پارک کوی ملت در منطقه فاز 3 کوروش شهرستان اهواز برگزار شد.

این یادمان با سازه‌ای جدید، در وسط پارک کوی ملت بین فاز 3 و 4 کوروش بر مزار 2 شهید گمنام ساخته شده و شامل یک سازه گنبدی شکل و آبنمای اطراف آن است.

در این مراسم که با حضور اهالی منطقه کوروش، خانواده شهدا و  جمعی از مسئولین شهری و استانی برگزار شد، «مجتبی یوسفی» شهردار منطقه 3 اهواز، اظهار داشت: این اِلِمان فرهنگی در شهر اهواز، قابلیت اینکه به‌عنوان یک نماد شهری لقب بگیرد را دارد و پارک کوی ملت از قبل رونق داشت و با حضور این شهدا و این یادمان، بر رونق آن افزوده شد و مردم ولایی ما با شوق بیشتری به این محل می‌آیند.

همچنین حجت‌الاسلام«جاسم موسی‌پور» رئیس کمیسیون فرهنگی شورای شهر اهواز در این مراسم، بیان داشت:  این پروژه 3 بعد دارد، بعد اول خود شهدا هستند، بعد دوم مطالبه مردم انقلابی برای احداث چنین یادمان‌هایی است و بعد سوم وجود مدیران انقلابی است که به‌دنبال اجرای طرحی این چنین باشند.

موسی‌پور گفت: همه مسئولان از جمله خود ما باید به خون این شهدا پاسخگو باشیم، با وجود مدیران انقلابی می‌توانیم در جهت برآورده کردن مطالبات جریان ارزشی که همان جریان مردمی است گام بر داریم.

در ادامه آیت‌الله «عبدالکریم فرحانی» نماینده مجلس خبرگان نیز در این مراسم طی سخنانی بر لزوم وجود چنین سازه‌ها و یادمان‌هایی در شهر تأکید کرد و از بانیان احداث این یادمان شهدا تشکر کرد.

در این مراسم سردار «عبدالله عراقی» معاون ستاد کل نیروهای مسلح به ایراد سخنانی در باب مقام شهدا و ذکر خاطراتی از دفاع مقدس پرداخت.

در پایان این مراسم از خانواده 3 شهید حادثه تروریستی اهواز که ساکن منطقه 3 اهواز هستند تقدیر و به مقام این شهدا ادای احترام شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار