سردار مهری خبر داد؛

استقرار ۵ هزار مامور پلیس در طرح ویژه اربعین

رییس پلیس راهور ناجا گفت: در طرح ترافیک مراسم اربعین حدود ۵ هزار نفر و هزار و ۴۰۰ تیم خودرویی و موتوری در استان‌های هدف اماده انجام وظیفه هستند.
کد خبر: ۳۱۴۴۵۷
تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۳۹۷ - ۰۹:۲۴ - 20October 2018

خدمت‌رسانی ۵ هزار مامور ناجا به زائران اربعین حسینیبه گزارش خبرنگار اجتماعی دفاع پرس، سردار تقی مهری رییس پلیس راهور ناجا با تسلیت ایام اربعین حسینی اظهار داشت: طرح ترافیک اربعین حسینی با هماهنگی همه دستگاه‌ها اعم از امداد خودرو، اورژانس، وزارت کشور، سازمان راهداری، استانداران، و بخشداران برای برقرار نظم در جاده‌ها اجرایی شده‌است‌.

وی ادامه‌داد: این طرح از ۱۹ مهرماه شروع شده و ۱۴ آبان‌ماه ادامه دارد؛ تعدادی از همکاران ما در خوزستان، ایلام، کرمانشاه و همدان برای تسهیل در رفت و آمد حضور دارند.

سردار مهری گفت: تیم‌‌های راهور از سراسر کشور به استان‌های هدف اعزام خواهند و امیدواریم بتوانیم خدمتگزار خوبی برای زائران باشیم.

رییس پلیس راهور با بیان اینکه از سایر کشورها برای اعزام به اربعین حسینی از شرق، شمال و شمالغرب وارد کشور می‌شوند، گفت: پلیس راهور ناحا خدمتگزار همه زائران اربعین حسینی است.

وی ادامه داد: پلیس طرح ترافیک اربعین را در سراسر کشور بخصوص در مرزهای چذابه، خرمشهر و مهران اجرا خواهد کرد و این ماموریت، ماموریت عشق و دل دادگی است و‌ همه همکاران برای این ماموریت آماده هستند.

سردار مهری گفت: در این ماموریت حدود ۵ هزار نفر و هزار و ۴۰۰ تیم خودرویی و موتوری در استان‌های هدف اماده انجام وظیفه هستند.

انتهای پیام / 241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار