سردار مهری در پاسخ به دفاع پرس؛

تاکنون مشکل ترافیکی در مرز‌ها نداشتیم/ تخصیص ۴۰۰ هکتار پارکینگ برای خودرو‌های شخصی

رییس پلیس راهور ناجا گفت: باتوجه به افزایش تردد در مرز‌ها خوشبحتانه گره ترافیکی نداشتیم.
کد خبر: ۳۱۴۴۷۷
تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۳۹۷ - ۱۰:۲۰ - 20October 2018

تاکنون مشکل ترافیکی در مرز‌ها نداشتیم/ تخصیص ۴۰۰ هکتار پارکینگ برای خودرو‌های شخصیسردار تقی مهری رییس پلیس راهور ناجا در حاشیه رزمایش طرح اربعین حسینی در جمع خبرنگاران با اشاره به اجرای طرح ویژه اربعین ۹۷ اظهار داشت: همه دستگاه با محوریت پلیس آماده خدمات رسانی به زائران هستند؛ امروز تعدادی از تیم‌های کمکی به استان‌های خوزستان، ایلام، کرمانشاه، همدان و لرستان اعزام شدند و امیدواریم با برقراری نظم و امنیت از حوادث رانندگی پیشگیری کنیم.

وی با اشاره به اینکه یکی از موضوعات که همواره زائران باید به آن توجه‌ کنند استفاده از وسایل نقلیه حمل و نقل عمومی است، گفت: بر اساس تجربه برخی از زائران خودرو‌های خود را در جای مناسب پارک نمی‌کنند و دچار مشکل می‌شوند.

سردار مهری ادامه داد: در تمامی مرز‌ها ۴۰۰ هکتار پارکینگ برای خودرو‌های شخصی در نظر گرفته شده است.

رییس پلیس راهور ناجا افزود: تقاضای من از رانندگان این است که اولا رعایت قوانین و مقررات را از مبدا تا مقصد مدنظر داشته باشند و وسیله نقلیه خود را از نظر فنی بررسی کنند.

وی ادامه داد: زائران تجهیزات لازم، مدارک، گذرنامه و ویزا را همراه داشته باشند و قبل از حرکت مدارک خود را بررسی کنند.

سردار مهری با بیان اینکه پارکینگ‌ها شلوغ خواهند شد، گفت: زائران محل پارک خودرو خود را یادداشت کنند؛ رانندگان برنامه‌ریزی‌ها صورت گرفته و هرگونه محدودیت تردد توسط رادیو اربعین اطلاع رسانی خواهد شد. ترافیک و وضعیت جاده‌ها از طریق رادیو اربعین اعلام می‌شود که مردم دقت لازم را در این خصوص داشته باشند.

وی در پاسخ به سوال خبرگزاری دفاع مقدس مبنی بر اینکه آیا تا کنون مشکل ترافیکی داشتیم، گفت: خوشبختانه با توجه به افزایش ترددها تاکنون گره ترافیکی و حادثه‌ای نداشتیم.

سردار مهری گفت: وسیله نقلیه برای جابجایی زائران در همه مرز‌ها در نظر گرفته شده و مشکلی در این خصوص نداریم.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار