جلسه نخستین جشنواره فعالان دفاع مقدس خراسان شمالی در فضای مجازی برگزار شد+ تصاویر

جلسه هم اندیشی نخستین جشنواره فعالان دفاع مقدس و مقاومت در فضای مجازی با حضور مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس خراسان شمالی و نمایندگان دستگاه‌های اجرایی خراسان شمالی مرتبط با حوزه دفاع مقدس و فضای مجازی برگزار شد.
کد خبر: ۳۱۴۴۹۵
تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۳۹۷ - ۱۲:۴۱ - 20October 2018

به گزارش خبرنگار دفاع پرس از بجنورد،‌ جلسه هم اندیشی نخستین جشنواره فعالان دفاع مقدس و مقاومت در فضای مجازی با حضور مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان شمالی، مسئول فضای مجازی اداره‌کل حفظ آثار دفاع مقدس استان، رئیس مرکز حفظ آثار دفاع مقدس سپاه جوادالائمه (ع) استان، معاون فضای مجازی صداوسیمای مرکز استان، کارشناس رسانه سازمان تبلیغات استان و نمایندگان تیپ 130 شهید دلجویان، پلیس فتا، ‌بنیاد شهید و امور ایثارگران، آموزش و پرورش و حوزه هنری در خراسان شمالی برگزار شد.

سرهنگ «احیاءمحمد امیری» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس خراسان شمالی گفت: هدف از برگزاری جشنواره فعالان دفاع مقدس و مقاومت در فضای مجازی همانطور که از نام آن پیداست تبیین، انعکاس و ترویج ارزش ها و فرهنگ غنی دفاع مقدس و مقاومت و همچنین انتقال آرمان‌های ارزشی دفاع مقدس به نسل جوان در فضای مجازی است.

سپس امیری به تشریح دستورالعمل نخستین جشنواره فعالان دفاع مقدس و مقاومت در فضای مجازی پرداخت و در ادامه حاضرین در جلسه به بیان نظرات و پیشنهادات خود در این خصوص پرداختند.

در پایان مقرر شد تمامی دستگاه های اجرایی مرتبط با این حوزه تبلیغات پوستر، بنر و غیره جهت شرکت جامعه مخاطبان خود در جشنواره را در دستور کار قرار دهند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها