اجرای طرح «نائب الزیاره شهید» در چهارمحال و بختیاری

همزمان با اربعین حسینی و عزیمت زوار جهت زیارت عتبات عالیات با همکاری سازمان حج و زیارت، طرح «نائب الزیاره شهید» در استان چهارمحال و بختیاری به اجرا درآمد.
کد خبر: ۳۱۴۴۹۸
تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۴ - 20October 2018

اجرای طرح «نائب الزیاره شهید» در چهارمحال و بختیاریبه گزارش دفاع پرس از شهرکرد، به نقل از روابط عمومی اداره‌کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان چهارمحال و بختیاری؛ هم‌زمان با اربعین حسینی و عزیمت زوار جهت زیارت عتبات عالیات با همکاری سازمان حج و زیارت،طرح «نائب الزیاره شهید» در استان به اجرا درآمد.

«فریبرز نجفی» مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ضمن اشاره به اینکه یکی از آرزوهای شهدا در دفاع مقدس باز کردن راه کربلا و زیارت امام حسین (ع) بوده است، گفت: در این طرح به تعداد 2 هزار و 400 شهید استان پیکسل سوزنی (نصب به‌صورت بج سینه) با تمثال مبارک شهید که هر زائر نائب الزیاره یک شهید است و با نصب این پیکسل بر روی سینه و حضور در زیارتگاه‌ها بعد از بازگشت می‌تواند آن را تحویل بنیاد داده تا در سرکشی‌ها به خانواده معظم آن شهید اهدا شد.

وی افزود: شهدای دفاع مقدس همه به عشق زیارت کربلا و با سربند یا حسین (ع) با دشمن جنگیدند و با آرزوی هم‌نشینی با سرور و سالار خود به فیض عظمای شهادت نائل شدند که این طرح، باهدف جامه عمل پوشاندن به اهداف شهدا و همچنین ترویج فرهنگ ایثار و شهادت برگزار می‌گردد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها