عملیات موشکی ـ پهپادی علیه اتاق عملیات امارات در غرب یمن

یگان‌های موشکی و پهپادی ارتش و کمیته‌های مردمی یمن یک اتاق عملیات امارات را در جبهه ساحل غربی هدف قرار دادند.
کد خبر: ۳۱۴۵۰۳
تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۶ - 20October 2018

به گزارش گروه سایر رسانه‌های دفاع پرس، یگان‌های موشکی و پهپادی ارتش و کمیته‌های مردمی یمن طی عملیاتی مشترک یک اتاق عملیات نیرو‌های اماراتی در ساحل غربی را هدف قرار دادند.

پایگاه خبری شبکه «المسیرة» با انتشار این خبر، همچنین از ادامه مقاومت نیرو‌های یمن در جبهه‌های دیگر از جمله استان «مأرب» خبر داد و به نقل از یک منبع آگاه نظامی نوشت: نیرو‌های ارتش و کمیته‌های مردمی یمن، طی چندین عملیات علیه مواضع شبه‌نظامیان وابسته به ائتلاف سعودی در نزدیکی «هیلان» واقع در شهرستان «صرواح» واقع در مأرب، خسارات جانی و مالی زیادی به متجاوزان وارد کردند.

این نیرو‌ها همچنین عملیات ویژه‌ای در «نجد العتق» در صرواح انجام دادند و موجب کشته شدن شماری از شبه‌نظامیان وابسته به ائتلاف سعودی شدند.

حمله نظامی عربستان سعودی در قالب ائتلاف منطقه‌ای-عربی به بهانه حمایت از دولت مستعفی یمن، وارد چهارمین سال خود شده است؛ حمله‌ای که جز نابودی زیرساخت‌های یمن و کشته و زخمی شدن‌ها ده‌ها هزار نفر از شهروندان این کشور دستاوردی نداشته است.

این ائتلاف بعد از سه سال تهاجم و حمله بی‌امان به یمن، طی ماه‌های گذشته با هدف اشغال بندر «الحدیده» که در واقع تنها راه ارتباطی نیرو‌های انقلابی یمن با بیرون بوده و بیشتر کمک‌های بشر دوستانه از این بندر وارد یمن می‌شود، عملیاتی تحت عنوان «پیروزی طلایی» آغاز کرد که با مقاومت سرسخت ارتش و کمیته‌های مردمی یمن تاکنون شکست خورده است.

منبع: فارس

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار