سعید محمد اعلام کرد؛

اجرای ۴۶ پروژه شهری توسط قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء (ص)/ تسویه بدهی شهرداری به قرارگاه خاتم به وسیله املاک

فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء (ص) گفت: قرارگاه خاتم ۴۶ پروژه با شهرداری تهران دارد که تعدادی از آن‌ها تا پایان سال افتتاح می‌شوند.
کد خبر: ۳۱۴۵۱۱
تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۹ - 20October 2018

اجرای ۴۶ پروژه شهری توسط قرارگاه سازندگی خاتم النبیاء (ص) / تصویه بدهی شهرداری به قرارگاه خاتم بوسیله املاکبه گزارش گروه اجتماعی دفاع پرس، سعید محمد فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء (ص) در مراسم بهره برداری از ادامه شمالی بزرگراه شهید صیاد شیرازی درباره پروژه‌های مشترک این قرارگاه با شهرداری تهران اظهار داشت: پروژه‌های شهرداری مشکل تامین مالی دارند، با این وجود قرارگاه خاتم الانبیاء (ص) تلاش دارد تا حد امکان این پروژه‌ها را اجرایی کند تا مشکلات حل شوند.

وی به پروژه ادامه شمالی بزرگراه شهید صیاد شیرازی اشاره کرد و افزود: این پروژه مشکلات مالی داشت، اما با توافق با شهردار تهران قرار شد آن را افتتاح کنیم.

فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء (ص) اضافه کرد: این قرارگاه خدمت‌گذار مردم است و هر جا که بتواند به پیشبرد امور کمک خواهد کرد؛ ما شهرداری تهران را هم جزو نیرو‌های انقلاب می‌دانیم و از هیچ کمکی به شهرداری دریغ نمی‌کنیم.

محمد با بیان اینکه با دوستانمان در شهرداری روابط خوبی داریم، تصریح کرد: البته شهرداری تهران املاک و اقلام غیرنقد دارد و می‌تواند از این طریق بدهی‌های خود را تسویه کند.

وی با بیان اینکه مرزبندی بین سپاه و شهرداری نیست و هرکاری که می‌توانیم انجام می‌دهیم، گفت: اما دقت داشته باشید که برای اجرای پروژه نیاز به تامین مصالح، مواد، حقوق، دستمزد کارگران و ... است. البته قرارگاه امکانات و تجهیزات خوبی دارد، اما باید بخشی از نقدینگی نیز تامین شود. ما هر آنچه که داریم را در طبق اخلاص گذاشتیم و می‌توانیم از طریق تهاتر مسائل فی مابین را حل کنیم.

فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء (ص) در پایان عنوان کرد: قرارگاه خاتم ۴۶ پروژه با شهرداری تهران دارد که تعدادی از آن‌ها تا پایان سال افتتاح می‌شوند.

انتهای پیام/ ۲۳۱

نظر شما
پربیننده ها