شهید صادق مهدی‌برزی: ای مردم! امام خمینی و رزمندگان را فراموش نکنید

شهید «صادق مهدی‌برزی» در وصیت‌نامه خود آورده است: «تا می‌توانید سعی کنید خودسازی کنید، یاد مرگ و روز قیامت و محاسبه نفس خود را زیاد کنید. تا می‌توانید امام و رزمندگان را فراموش نکنید.»
کد خبر: ۳۱۴۵۳۲
تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۳۹۷ - ۰۶:۰۰ - 21October 2018

به گزارش خبرنگار ساجد، شهید «صادق مهدی‌برزی» در تاریخ هفتم آذر ۱۳۴۴ در تهران چشم به جهان گشود. وی در تاریخ ۲۲ مهر ۱۳۶۲ در عملیات والفجر ۱ منطقه فکه به درجه رفیع شهادت نائل آمد. پیکر این شهید حدود ۱۰ سال مفقودالاثر بود که سرانجام در تاریخ ۱۳ شهریور ۱۳۷۱ تشییع و در بهشت زهرا (س) تهران در جوار برادر شهید و سایر همرزمان گلگون کفنش به خاک سپرده شده است.

وصیت‌نامه شهید صادق مهدی‌برزی/ ای مردم! امام خمینی و رزمندگان را فراموش نکنید

تصاویر وصیت‌نامه شهید «صادق مهدی‌برزی»

وصیت‌نامه شهید صادق مهدی‌برزی/ ای مردم! امام خمینی و رزمندگان را فراموش نکنید

وصیت‌نامه شهید صادق مهدی‌برزی/ ای مردم! امام خمینی و رزمندگان را فراموش نکنید

متن وصیت‌نامه‌ای را که از این شهید والامقام به یادگار مانده است، در ادامه می‌خوانید:

«بسم رب الشهدا و الصدیقین

انالله و انا الیه راجعون

به نام آن خدایی که هستیم را او به من داد و او از من می‌گیرد و سرانجام به سوی او بازگشت می‌کنم.

إِنَّ اللَّهَ اشْتَرَى مِنَ الْمُؤْمِنِينَ أَنْفُسَهُمْ وَأَمْوَالَهُمْ بِأَنَّ لَهُمُ الْجَنَّةَ يُقَاتِلُونَ فِي سَبِيلِ اللَّهِ فَيَقْتُلُونَ

پدر و مادر عزیز و گرامی‌تر از جانم سلام مرا بپذیرید، اکنون که من از میان شما رفته‌ام، ابداً نگران نباشید بلکه نگران گناهان من باشید و شما را به خدا قسم می‌دهم تا می‌توانید برای من استغفار کنید تا می‌توانید نماز و روزه در عوض من به جای آوردید و قرآن بخوانید، مخصوصاً همراه با معنی، من از خواندن قرآن همراه با صوت بسیار لذت می‌برم مخصوصاً سوره‌های مربوط به قیامت و (ناخوانا) باشد.

البته من وصیت‌نامه‌ای قبل از این در دفتر یاداشتم نوشته‌ام، ولی این تذکرات را هم می‌نویسم، تا می‌توانید سعی کنید خودسازی کنید، یاد مرگ و روز قیامت و محاسبه نفس خود را زیاد کنید.

تا می‌توانید امام و رزمندگان را فراموش نکنید. چون وقت ندارم از شما خداحافظی می‌کنم، برای من گریه نکنید و فکر این را بکنید که این هدیه‌ای الهی بوده که شما الحمدلله سالم به خود او تحویل داده‌اید، بر خدا توکل کنید و صبر را فراموش نکنید که خدا با صابران است، برای من حجله نگذارید، کمک به رزمندگان و جنگ زدگان را فراموش نکنید.

لاحول ولا قوة الابالله العلی العظیم

خدایا خدایا تا انقلاب مهدی خمینی را نگهدار

۱۳۶۱/۱۱/۲۶

برزی»

انتهای پیام/ 900

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار