شهروندان قلب پایتخت در «نقطه رهایی»

نمایش نقطه رهایی طی پنج شب برگزاری در منطقه 10 تهران میزبان شهروندان این منطقه است.
کد خبر: ۳۱۴۵۶۷
تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۳۹۷ - ۱۵:۴۸ - 20October 2018

به گزارش خبرنگار حماسه و جهاد دفاع پرس، نمایش محیطی «نقطه رهایی» با موضوع دفاع مقدس در منطقه 10 تهران طی پنج روز اجرا می شود.

تاکنون 2 سری از این نمایش با حضور اهالی منطقه 10 و به همت خانه فرهنگ عطار نیشابوری برگزار شد و قرار است در روزهای یکشنبه 29 مهرماه و چهارشنبه 2 آبان ماه نیز اجرا شود.

شهروندان قلب پایتخت در «نقطه رهایی»

این نمایش در ۱۲بخش مختلف با حضور بیش از ۶۰ بازیگر در فضایی به وسعت پنج هکتار واقع در بخش شمالی مصلای امام خمینی(ره)، به نشانی بزرگراه شهید همت (غرب به شرق)، بعد از بزرگراه شهید مدرس، برگزار می شود.

شهروندان قلب پایتخت در «نقطه رهایی»

نمایش محیطی نقطه رهایی که با نوآوری در ارائه مضمون و فضاسازی صحنه های مختلف جنگ تحمیلی، حضور یک رزمنده در جبهه‌های دفاع مقدس را روایت می‌کند، سعی دارد با بهره گیری از جلوه‌های ویژه ( انفجار، تیراندازی، نور، صدا و افکت) صحنه های جذاب و دیدنی را برای مخاطبان بازسازی و تداعی کند.

شهروندان قلب پایتخت در «نقطه رهایی»

این ویژه برنامه که در قالب نمایش(پرفورمنس) با حضور مخاطبان در میان معرکه نمایش، صحنه های بازسازی شده از هشت سال جنگ تحمیلی را برای شرکت کنندگان تداعی می کند روایتگر رشادت رزمندگان در مناطق عملیاتی (هور، پل خیبری، بیمارستان صحرایی، کانال کمیل و...) است که به همت سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران و با همکاری ستاد عالی کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد کشور، مصلای امام خمینی (ره)، مرکز ارتباطات و اموربین‌المللی شهرداری تهران، اورژانس تهران، سازمان خدمات شهری شهرداری تهران، سپاه حضرت رسول (ص)تهران، نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران، ستاد اقامه نماز جمعه(غرب تهران)، سازمان زیباسازی شهرتهران و شهرداری منطقه سه تهیه و تدارک دیده شده است.

شهروندان قلب پایتخت در «نقطه رهایی»

انتهای پیام/ 141

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار