عملیاتی کردن انتظارات رئیس سابق سازمان اوقاف/ لزوم اطلاع‌رسانی شفافیت مالی سازمان برای مردم

نماینده ولی فقیه و رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه در مراسم تودیع و معارفه رئیس سازمان اوقاف با اشاره به اینکه در صدد آن هستیم که تمامی انتظارات حجت‌الاسلام والمسلمین محمدی را عملیاتی کنیم، گفت: باید مردم را از عمل به نیات واقفان و شفافیت مالی سازمان مطلع کرد.
کد خبر: ۳۱۴۵۸۸
تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۳۹۷ - ۱۷:۲۷ - 20October 2018

به گزارش گروه فرهنگ و هنر دفاع پرس، مراسم تودیع حجت‌الاسلام والمسین محمدی و معارفه حجت‌الاسلام والمسلمین خاموشی، رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین محمدی گلپایگانی، رئیس دفتر مقام معظم رهبری، سیدعباس صالحی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، مسئولان کشوری و لشکری و معاونان و مدیران کل ستادی و استانی سازمان اوقاف پیش از ظهر امروز (شنبه 28 مهرماه) در محل این سازمان برگزار شد.

حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمهدی خاموشی، نماینده ولی فقیه و رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه در این مراسم اظهار کرد: در صدد آن هستیم که تمامی انتظارات حجت‌الاسلام والمسلمین محمدی را عملیاتی کنیم.

وی افزود: سازمان اوقاف از لحاظ کارکرد هم باید به وقف و هم به امور خیریه توجه کند؛ حتما باید مردم را از عمل به نیات واقفان و شفافیت مالی سازمان مطلع کنیم.

نماینده ولی فقیه و رئیس سازمان اوقاف گفت: از مدیران سابق کمال تشکر را دارم؛ اخلاق من با بدنه کار کردن و تعامل است؛ از اعتماد مقام معظم رهبری به بنده و اعتماد ریاست جمهور و وزیر ارشاد کمال تشکر را دارم.

حجت‌الاسلام والمسلمین خاموشی تاکید کرد: باید سعی کنیم در توسعه امور وقف و تمدن‌ساز و توسعه اوقاف فعلی طبق منویات رهبر انقلاب و چشم‌انداز سازمان اوقاف، قدم برداریم.

انتهای پیام/ 121

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار