آیت الله نوری همدانی:

کشتار مردم بی‌گناه یمن به دست آل سعود مصداق بارز فتنه است

یکی از مراجع تقلید گفت: هیاهو‌های امروز دنیا که از سوی اسرائیل و جبهه استکبار بخصوص در کشتار مردم یمن دنبال می‌شود از مصادیق بارزفتنه است.
کد خبر: ۳۱۴۵۹۰
تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۳۹۷ - ۱۷:۴۹ - 20October 2018

کشتار مردم بی‌گناه یمن به دست آل سعود مصداق بارز فتنه استبه گزارش دفاع پرس از قم، آیت الله «حسین نوری همدانی» در دیدار جمعی از طلاب و روحانیون بسیجی با اشاره به سخن حضرت علی (ع) درباره فتنه اظهار داشت: ایشان از فتنه به عنوان عملی برای مخالفت با دین، ارزش‌های دینی و حق یاد کرده و عنوان فرموده‌اند که فتنه موجب ممزوج شدن حق و باطل شده و گرفتار شدن مردم در مسائلی مخالف ارزش‌های دینی را به دنبال دارد.

وی با اشاره به اینکه در شرایط کنونی شاهد شکل‌گیری فتنه‌های مختلف از سوی مستکبران و دشمنان دین هستیم، تاکید کرد: مهم‌ترین عنصر در مقابله با فتنه تفکر، تدبر و داشتن بصیرت لازم در برابر جریان‌های فتنه است.

این مرجع تقلید با بیان اینکه در فتنه به دلیل ممزوج شدن حق و باطل فرد از قرآن و مبانی دینی دور می‌شود، یادآور شد: مهم‌ترین عامل برای مقابله با فتنه افزایش آگاهی‌های لازم به مردم و شناخت ایشان نسبت به فتنه است.

وی هیاهو‌های امروز دنیا که از سوی اسرائیل و جبهه استکبار دنبال می‌شود را از مصادیق فتنه برشمرد و گفت: امروز شاهد کشتار مردم بی‌گناه در یمن از سوی آل سعود هستیم و این اقدامات از مصادیق بارز فتنه است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها