وزیر کشور:

65 درصد ماموریت ستاد مبارزه با مواد مخدر با اشراف اطلاعاتی بود

رحمانی فضلی گفت: بیش از ۶۵ درصد ماموریت‌ها مقابله‌ای بر اساس اشراف اطلاعاتی بوده که در هزینه‌ها تاثیرگذار بود.
کد خبر: ۳۱۴۵۹۳
تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۳۹۷ - ۱۷:۲۳ - 20October 2018

65 درصدی ماموریت ستاد مبارزه با مواد با اشراف اطلاعاتی بوده استبه گزارش خبرنگار اجتماعی دفاع پرس، عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور در مراسم تودیع و معارفه دبیرکل ستاد مبارزه با مواد مخدر با اشاره به مسئولیت پنج ساله خود به عنوان دبیرکل ستاد مبارزه با مواد مخدر، اظهار داشت: این پنج سال به ظاهر گذشت و به خاطر همه کار‌هایی که کردیم و نکردیم باید پاسخگو باشیم.

وی ادامه داد: در این پنج سال با توجه به پیچیده بودن موضوع مواد مخدر همه ظرفیت‌ها پای کار آمدند و کار‌های خوبی صورت گرفت.

رحمانی فضلی گفت: انگیزه درونی و علاقه به مبارزه با مواد مخدر موجب شد، هماهنگی‌های خوبی بین دستگاه‌ها صورت گیرد.

وزیر کشور گفت: در حوزه درمان معتادان کارهای انجام گرفت و نیروی انتظامی هم در حوزه مقابله کار‌های خوبی انجام داد.

وی ادامه داد: مقام معظم رهبری در حوزه آسیب‌های اجتماعی به صورت مستمر پیگیر بودند. در این خصوص شش جلسه برگزار شد و جلسه هفتم نیز در آبان‌ماه سال گذشته در محضر ایشان برگزار خواهد شد.

رحمانی فضلی خاطرنشان کرد: امروز می‌توانیم بگوییم گام کوچکی با تمام پیچیدگی‌ها مبارزه مواد مخدر انجام دادیم. موضوع اعتیاد در وجود انسان شناسایی و درمان آن سخت است.

وزیر کشور با بیان اینکه در سازمان ملل با توجه به اهمیت مبارزه با مواد مخدر معاونتی تشکیل شده است، گفت: ایران نسبت به شرایط جهانی در شرایط مطلوبی قرار دارد.

رحمانی فضلی خاطرنشان کرد: در گذشته سه میلیون معتاد در کشور داشتیم که طبق شیوع شناسی جدید ۷۰۰ نفر از معتادین کشور کاهش یافت.

وی افزود: بیش از ۶۵ درصد ماموریت‌ها مقابله‌ای بر اساس اشراف اطلاعاتی بوده است که در هزینه‌ها تاثیرگذار است.

وزیر کشور با اشاره به اینکه اگر موضوع آسیب‌های اجتماعی را مورد بررسی قرار دهیم، می‌بینیم که موضوع مواد مخدر تاثیر‌گذار بوده است، گفت: امروز اعتیاد نقش مهمی در طلاق‌ها و سرقت‌های کشور دارد.

وی با بیان اینکه امیدواریم امروز گام‌های بلندتری در ستاد مبارزه با مواد مخدر برداشته شود، گفت: راهبرد‌ها در راه مبارزه با مواد مخدر مشخص است و امیدوارم در این راه گام‌های بلندی برداشته شود.

رحمانی ‌فضلی اظهار داشت: نیروی انتظامی نقش مهمی در مقابله و پیشگیری از مواد مخدر دارد؛ سردار مومنی در این چند سال اخیر به خوبی توانستند در حوزه مواد مخدر فعالیت کنند و یکی از دلایل انتخاب ایشان به عنوان دبیر ستاد مبارزه با مواد مخدر شناخت وی از مواد مخدر است.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار