سردار مؤمنی:

مهم‌ترین اولویت ستاد مبارزه با مواد مخدر پیشگیری است

دبیرکل جدید ستاد مبارزه با مواد مخدر با بیان اینکه اولویت نخست ما در این ستاد پیشگیری است، گفت: از نهادهای مختلف تقاضای کمک در مقابله با شیوع مواد مخدر دارم.
کد خبر: ۳۱۴۵۹۵
تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۳۹۷ - ۱۷:۵۴ - 20October 2018

مهمترین اولویت ما پیشگیری است/ از نهادهای مختلف تقاضای کمک در مقابله با شیوع مواد مخدر دارمبه گزارش خبرنگار اجتماعی دفاع پرس، سردار «اسکندر مؤمنی» دبیرکل جدید ستاد مبارزه با مواد مخدر در معارفه خود با اشاره به اهمیت مبارزه با مواد مخدر در سطح کشور، اظهار داشت: مقام معظم رهبری مبارزه با مواد مخدر را جهاد بزرگ نامیدند.

وی ادامه داد: همه ما باید از فرصت‌هایی که در اختیار ما قرار دارد به خوبی استفاده کنیم و امیدوارم در این راستا گام‌های بزرگی برداریم.

دبیرکل جدید ستاد مبارزه با مواد مخدر با بیان اینکه در حوزه مقابله، پیشگیری، جمع‌آوری، توزیع مواد مخدر اقدامات مناسبی صورت گرفته است، خاطرنشان کرد: مهم‌ترین اولویت من در ستاد مبارزه با مواد مخدر پیشگیری و حساسیت در حوزه مواد مخدر است.

وی در پایان گفت: همه نهاد‌های فرهنگ‌ساز، خانواده‌ها، آموزش و پروش و فرهیختگان می‌توانند نقش مهمی در اجتماعی کردن مبارزه با مواد مخدر داشته باشند و از همه این نهاد‌ها می‌خواهم با تمام توان وارد میدان مبارزه با مواد مخدر شوند.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار