وزیر کشور در پاسخ به دفاع پرس خبر داد؛

صدور یک میلیون ویزا از روز گذشته در کشور/ حضور ۱۵۰ هزار زائر در مرز‌ها

وزیر کشور با اشاره به استقبال باشکوه زائران اربعین حسینی، گفت: از روز گذشته تاکنون یک میلیون ویزا صادر شده است.
کد خبر: ۳۱۴۵۹۹
تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۳۹۷ - ۱۸:۱۵ - 20October 2018

صدور یک میلیون ویزا از روز گذشته در کشور/ حضور ۱۵۰ هزار زائر در مرز‌هابه گزارش خبرنگار اجتماعی دفاع پرس، «عبدالرضا رحمانی‌فضلی» وزیر کشور در حاشیه مراسم تودیع و معارفه دبیرکل جدید ستاد مبارزه با مواد مخدر  در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در طول این پنج سال گام‌های خوبی در حوزه مبارزه با مواد مخدر برداشته شده است؛ اما همچنان اعتیاد، قاچاق جز اولویت‌های ما در آسیب‌های اجتماعی است.

رحمانی‌فضلی با بیان اینکه اعتیاد نقش مهمی در سایر ناهنجاری‌ها دارد، گفت: اجتماعی شدن مبارزه با مواد مخدر، پیشگیری، استفاده از ظرفیت‌های بین‌المللی و داخلی از اولویت‌های ما در پنج ساله گذشته بوده است.

وی ادامه داد: باید دوستان من در ستاد مبارزه با مواد مخدر گام‌های بلند‌تر و موثرتری بردارند و تلاش شود تا برنام‌های که در پنج سال گذشته نوشته شده است اجرایی شود.

وزیر کشور گفت: یکی از مهم‌ترین اولویت‌های ما در پنج سال گذشته اجرای سیاست‌های ابلاغی مقام معظم رهبری بوده است.

رحمانی‌فضلی در پاسخ به سوال خبرنگار اجتماعی دفاع پرس مبنی بر حضور زائران در اربعین حسینی و برقراری امنیت، گفت: موضوع اربعین مهم و تاثیر گذار است، تجریه ما در این چهار سال می‌تواند کمک خوبی در حوزه امنیت، تدارکات و حوزه فرهنگی باشد.

وی با بیان اینکه دولت عراق همکاری‌های خوبی داشته است، افزود: در روز گذشته برای یک میلیون نفر ویزا صادر شده و از دیروز و امروز حضور مردم شتاب پیدا کرده و ۱۵۰ هزار نفر به مرز‌ها مراجعه کردند.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها