مدیرکل حفظ آثار استان مرکزی خبر داد؛

تدوین نقش فرمانداری شازند در دفاع مقدس

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان مرکزی گفت: نقش فرمانداری شازند در دفاع مقدس با اختصاص 5 میلیون تومان بودجه از سوی فرمانداری شازند تدوین می‌شود.
کد خبر: ۳۱۴۶۰۱
تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۳۹۷ - ۱۹:۲۲ - 20October 2018

تدوین نقش فرمانداری شازند در دفاع مقدسبه گزارش خبرنگار دفاع پرس از استان مرکزی، مصطفی مشایخی در دیدار با مصطفی عرب فرماندار شازند با اشاره به تدوین نقش فرمانداری شازند در دوران دفاع مقدس اظهار داشت: تدوین نقش ادارات و سازمان ها  در دفاع مقدس در واقع گامی مهم و اساسی در راستای ثبت تاریخ و حماسه آفرینی رزمندگان و ایثارگران است که بی شک این حرکت پاسداشت شهدا و فرهنگ دفاع مقدس است.

وی افزود: تاکنون نقش بسیاری از ادارات و سازمان ها تحت عنوان این پروژه تکمیل و اتمام و برخی دیگر از دستگاه های استان مرکزی در مسیر انجام کار هستند.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان مرکزی تصریح کرد: اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان مرکزی نیز همکاری خود را  با محقق مربوطه در راستای انجام این پروژه تحقیقاتی اعلام می کند.

مشایخی با اشاره به میزان بودجه مورد نیاز در راستای تکمیل یادمان های گمنام شهرستان های آستانه، توره و هندودر گفت: به منظور تکمیل یادمان های شهدای گمنام شهرستان های آستانه، توره و هندودر مبلغ 300 میلیون تومان مورد نیاز است که تا کنون 60 میلیون تومان از آن تامین شده است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار