برگزاری جلسه هماهنگی دومین همایش تجلیل از پیشکسوتان دفاع مقدس در خوزستان

جلسه هماهنگی دومین همایش تجلیل از پیشکسوتان دفاع مقدس در خوزستان برگزار شد.
کد خبر: ۳۱۴۶۳۹
تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۳۹۷ - ۰۹:۵۳ - 21October 2018

برگزاری جلسه هماهنگی دومین همایش تجلیل از پیشکسوتان دفاع مقدس در خوزستانبه گزارش خبرنگار دفاع پرس از اهواز، سید «احمد موسویان» مسئول کمیته پیشکسوتان دفاع مقدس خوزستان در جلسه هماهنگی این کمیته اظهار داشت: پس از ابلاغ و شیوه جدید تجلیل از پیشکسوتان دفاع مقدس و البته با حمایت‌های همه جانبه مدیر‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان، استاندار و همه فرماندهان نظامی، انتظامی و مدیران جهادی، موفق شدیم اولین همایش تجلیل را به شکل مطلوبی برگزار کنیم.

وی افزود: در همایش اول که در مجتمع فجر اهواز برگزار شد، از 350 پیشکسوت ارزنده دفاع مقدس تجلیل به عمل آمد و این عزیزان مورد تکریم واقع شدند.

موسویان ادامه داد: هم اکنون در حال رایزنی و برنامه‌‌ریزی برای انجام دومین همایش هستیم و قصد داریم که میزبانی این همایش را به شهر مقاوم دزفول واگذار کنیم تا در این برنامه بتوانیم ضمن دعوت از پیشکسوتان شهرهای شمالی خوزستان، افتخار تکریم از این عزیزان را داشته باشیم.

مسئول برگزاری همایش از پیشکسوتان دفاع مقدس خوزستان در پایان ابراز امیدواری کرد که همه نهادها و متولیان ارزشی و فرهنگی استان کمک کنند تا این همایش ها به بهترین نحو ممکن برگزار گردند چرا که پیشکسوتان دفاع مقدس که سرمایه‌ها و اسناد زنده ایثار و فداکاری‌اند لایق بهترین تکریم‌ها هستند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها