برگزاری شورای هماهنگی حفظ آثار دفاع مقدس چهارمحال و بختیاری

جلسه شورای هماهنگی حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس چهارمحال و بختیاری برگزار شد.
کد خبر: ۳۱۴۶۴۳
تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۳۹۷ - ۰۹:۴۵ - 21October 2018

برگزاری شورای هماهنگی حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس چهارمحال و بختیاریبه گزارش خبرنگار دفاع پرس از شهرکرد، جلسه شورای هماهنگی حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس چهارمحال و بختیاری با حضور استاندار، معاون سیاسی و امنیتی استانداری، رئیس سازمان برنامه و بودجه، مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان و اعضای شورا برگزار شد.

در این جلسه اقبال عباسی استاندار چهارمحال و بختیاری در خصوص مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس استان، اظهار داشت: شرکت‌های آبفای شهری، برق و گاز به استناد قانون نسبت به پیگیری واگذاری انشعابات مربوطه به مرکز فرهنگی دفاع مقدس این استان استعلام و اقدام کنند.

منوچهر ذوالفقاری مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس نیز ضمن ارائه گزارش هفته دفاع مقدس استان، گفت: در هفته دفاع مقدس امسال یک هزار و 456 برنامه عمومی و مشترک در سطح استان اجرا شد.

وی افزود: ازجمله مهم‌ترین برنامه‌های اجرا شده در هفته دفاع مقدس امسال می‌توان به رژه نیروهای مسلح، صبحگاه مشترک نیروهای نظامی و انتظامی، برگزاری اختتامیه جشنواره ادبی دفاع مقدس، رونمایی از 7 عنوان کتاب در حوزه دفاع مقدس، گردهمایی پیشکسوتان جهاد و مقاومت در دفاع مقدس و... اشاره کرد.

همچنین در این جلسه مقرر شد اعتبارات ملی مرکز فرهنگی دفاع مقدس پیگیری و روند پیشرفت محوطه سازی این مرکز با مشارکت شهرداری شهرکرد سرعت بیشتری به خود گیرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار