العبادی: تروریست‌ها سعی دارند از هر راهی به عراق نفوذ کنند

نخست‌وزیر عراق درباره این‌که تروریست‌ها می‌خواهند از هر طریقی به عراق نفوذ کنند هشدار داد و گفت: نباید اجازه نفوذ تروریسم را بدهیم.
کد خبر: ۳۱۴۶۴۵
تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۳۹۷ - ۰۹:۲۷ - 21October 2018

العبادی: تروریست‌ها سعی دارند از هر راهی به عراق نفوذ کنندبه گزارش گروه بین‌الملل دفاع پرس به نقل از العالم، «حیدر العبادی» نخست‌وزیر عراق روز شنبه در دیدار با تعدادی از فرماندهان عراقی درباره نفوذ مجدد تروریست‌ها به خاک عراق هشدار داد.

العبادی که هفته‌های پایانی دوره نخست‌وزیری خود را طی می‌کند، پس از پایان این دیدار بیانیه‌ای را صادر و در آن از نقش فرماندهان در مبارزه با عناصر داعشی تمجید کرد.

حیدر العبادی خطاب به افسران و فرماندهان عراقی گفت: با عناصر داعش در استان صلاح‌الدین، کوهستان مکحول و تکریت مبارزه کرده و پیروز شده‌اید.

وی در ادامه بر اهمیت مرحله آینده و مشکلات آن به دلیل حضور گروه‌های تروریستی در داخل سوریه و تهدیدات آن‌ها تاکید و اعلام کرد: «پیروزی در برابر تروریسم را در عراق محقق کردیم، اما این تهدید همچنان در سوریه وجود دارد و باید آن را از بین ببریم».

حیدر العبادی تصریح کرد: تروریست‌ها تلاش می‌کنند از هر دری که شده به خاک عراق نفوذ کنند و ما باید مراقب باشیم و اجازه نفوذ را به آن‌ها ندهیم.

انتهای پیام/ 441

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار