مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس استان کرمانشاه خبر داد؛

رشد 50 درصدی آثار جایزه ادبی یوسف در کرمانشاه

مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس استان کرمانشاه گفت: بیش از 150 اثر رسیده به دبیرخانه جایزه ادبی یوسف کرمانشاه دریافت شده که نسبت به سال گذشته رشد 50 درصدی داشته است.
کد خبر: ۳۱۴۶۶۰
تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۲ - 21October 2018

رشد 50 درصدی آثار جایزه ادبی یوسف در استان کرمانشاهبه گزارش دفاع پرس از کرمانشاه، سرتیپ دوم پاسدار « مراد علی محمدی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کرمانشاه و رئیس برگزاری هشتمین جایزه ادبی یوسف، اظهار داشت: بیش از 150 اثر رسیده به  دبیرخانه جایزه ادبی یوسف کرمانشاه دریافت شده که نسبت به سال گذشته رشد 50 درصدی داشته است.

محمدی گفت: 95 درصد از صاحبان آثار دارای تحصیلات دانشگاهی هستند که 55 درصد از این آمار مربوط به تحصیلات تکمیلی است.

وی تعامل با دانشگاه و حمایت از نویسندگان نوقلم استان را از اهداف اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان دانست و افزود: تمام تلاش این اداره کل در حوزه تالیف کتاب حمایت و آموزش افراد نو قلم به منظور خلق آثار ارزنده است.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان کرمانشاه گفت: الحمدلله در هشتمین دوره جایزه ادبی یوسف آثار قابل توجهی به دبیرخانه رسیده که بعد از داوری و گزینش نفرات برگزیده در مراسمی از این افراد تجلیل خواهد شد.

محمدی در پایان خاطرنشان کرد: مراسم تجلیل از نفرات برگزیده جایزه ادبی یوسف با مشارکت سایر ارگان‌ها در آذرماه سال جاری برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار