شاهزاده سعودی:

ولیعهد دستور قتل خاشقچی را صادر کرده است

یکی از شاهزاده‌های در تبعید عربستانی اعلام کرده که شخص «محمد بن سلمان» دستور قتل خاشقچی را صادر کرده است.
کد خبر: ۳۱۴۶۸۸
تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۰ - 21October 2018

ولیعهد دستور قتل خاشقچی را صادر کرده استبه گزارش گروه بین‌الملل دفاع پرس به نقل از میدل ایست مانیتور، شاهزاده «خالد بن فرهان آل سعود» اعلام کرد: مخالفان نام آشنای حکومت عربستان با دستور مستقیم پادشاه این کشور تنبیه می‌شوند. در مورد خاشقچی نیز قاتلان باید دستور را مستقیما از ملک سلمان به عنوان رئیس کشور دریافت کرده باشند؛ اما با توجه به آنکه ملک سلمان فقط در ظاهر پادشاه عربستان است دستور این قتل باید از سوی «محمد بن سلمان» ولیعهد عربستان، صادر شده باشد.

این شاهزاده سعودی که در تبعیدی خود خواسته در آلمان به سر می‌برد در ادامه از ملک سلمان خواسته تا به نفع برادر خود «احمد بن عبدالعزیز» کوچک‌ترین فرزند بنیانگذار عربستان کنونی، از قدرت کناره گیری کند.

خالد بن فرهان در تشریح اینکه چرا در دوران حکومت ملک سلمان اقدامات خشونت بار عربستان سعودی افزایش یافته است، گفت: از آنجا که ملک سلمان دانش سیاسی چندانی ندارد، خشونت را چاشنی کار خود کرده است.

لازم به ذکر است که با روی کار آمدن ملک سلمان و همچنین قدرت گرفتن محمدبن سلمان بسیاری از شاهزاده‌های عربستانی با نوعی تصفیه حساب خونین مواجه شدند بطوریکه برخی از آن‌ها سکونت در کشور‌های غربی را به حضور در عربستان ترجیح داده‌اند.

انتهای پیام/ 411

نظر شما
پربیننده ها