مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس قزوین خبر داد؛

آغاز به کار ششمین جشنواره شعر پایداری استان قزوین

«مهدی طاهرخانی» گفت: ششمین جشنواره شعر پایداری استان قزوین با عنوان «سرود سرخ سپیدار» با اعلام فراخوان آثار از شاعران استان قزوین آغاز به کار کرد.
کد خبر: ۳۱۴۶۹۷
تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۹ - 21October 2018

آغاز به کار ششمین جشنواره شعر پایداری استان قزوینسرهنگ پاسدار «مهدی طاهرخانی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان قزوین در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع پرس اظهار داشت: یکی از برنامه‌های مؤثر در زمینه شعر پایداری استان قزوین، جشنواره سرود سرخ سپیدار است که جای خود را در میان شاعران باز کرده است.

وی افزود: شاعران می‌توانند آثار خود را در یکی از موضوعات نقش دفاع مقدس در تداوم و حفظ آرمان‌های انقلاب، دفاع مقدس و مقاومت بین‌الملل، دفاع مقدس و جنگ نرم، شهدای شاخص، اماکن و یادمان‌ها و وقایع و رخدادهای اثرگذار دفاع مقدس به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند.

این مسئول عنوان کرد: بخش ویژه جشنواره ششم را شعر کودک و نوجوان دانست و تصریح کرد: شعر کودک و نوجوان از ظرافت و حساسیت بالایی برخوردار است و باید در جهت رشد کیفی و تخصصی شدن آن تلاش کرد.

مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس استان قزوین خاطرنشان کرد: جوایز جشنواره  برای نفر اول: 10 میلیون ريال، نفر دوم: 7 میلیون ريال و نفر سوم: 5 میلیون ريال خواهد بود و از 5 نفر نیز تقدیر به عمل می‌آید.

طاهرخانی در پایان گفت: شاعران می‌توانند آثار خود را به نشانی پستی: قزوین- خیابان فردوسی شمالی - کوچه فیروزه - شماره 25 و یا نشانی الکترونیک ayehayesepid@gmail.com ارسال کنند.

انتهای پیام /

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار