سردار نوریان مطرح کرد؛

تلاش مرزبانان غیور و مقتدر برای خدمات‌دهی به زوار اربعین

معاون اجتماعی ناجا گفت: نيروهای مقتدر و غيور مرزبانی با تمام تلاش و روحيه مضاعف در حال خدمات دهی به زائران اربعين هستند.
کد خبر: ۳۱۴۷۱۴
تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۳ - 21October 2018

تلاش مرزبانان غیور و مقتدر برای خدمات دهی به زوار اربعینبه گزارش گروه اجتماعی دفاع پرس، سردار «احمد نوریان» در حاشیه بازدید از پایانه مرزی مهران اظهار داشت: از شما خادمان مرزبانی که علاوه بر نقش صیانت از مرز، امنیت زائران اربعین را بر عهده دارید و با تمام وجود در خدمت آنها هستید، قدردانی می‌کنم و مطمئن هستم که این تلاش‌ها ذخیره‌ای برای همه دوران زندگیتان خواهد بود.

وی در ادامه به خدمات و تسهیلات ارائه شده توسط نیروهای انتظامی و مرزبانان اشاره و بیان کرد: نیروهای مقتدر و غیور مرزبانی با تمام تلاش و روحیه مضاعف در حال خدمات دهی به زائران اربعین هستند.

معاون اجتماعی ناجا به مدیریت خوب و حضور به موقع فرمانده مرزبانی ناجا در مرز و دیدارهای دیپلماتیک با مسؤولان کشور عراق، در راستای تعامل و خدمات‌دهی به زوار و نیز هماهنگی‌های لازم با مرزبانان کشور مقابل اشاره و تصریح کرد: مرزبانان دو کشور برای تسهیل در تردد زائران جدی هستند، مسؤولان و مقامات مرزی ایران و عراق با جدیت در تلاش هستند تا به بهترین نحو ممکن این سفر معنوی به سرانجام برسد.

سردار نوریان با توصیه به زائران برای به همراه داشتن مدارک قانونی خروج از مرز مهران، گفت: تاکید فرمانده نیروی انتظامی بر ارائه خدمت و برخورد در خور شان زائران ابا عبدالله الحسین(ع) است و خدا را شکر این ماموریت به خوبی در حال انجام است.

معاون اجتماعی ناجا در پایان با تقدیر از خدمات رسانی مرزبانی به زائران، خاطرنشان کرد: نیروهای مرزبانی و انتظامی خط مقدم خدمت به زائران حسینی بوده و افتخار خادمی به زائران امام حسین (ع) را از آن خود کرده‌اند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار