فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بروجرد خبر داد؛

موکب آیت‌الله بروجردی پذیرای 150 هزار نفر از زائرین اربعین حسینی

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بروجرد گفت: سال گذشته 10 هزار زائر خارجی اربعین حسینی از این شهرستان عبور کرده و در موکب میدان آیت‎الله بروجردی پذیرایی شدند و امسال از 150 هزار زائر اربعین حسینی در این موکب پذیرایی می شود.
کد خبر: ۳۱۴۷۲۵
تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۳۹۷ - ۰۸:۳۷ - 22October 2018

موکب آیت الله بروجردی پذیرای 150  هزار نفر از زائرین اربعین حسینیبه گزارش خبرنگار دفاع پرس از خرم آباد، «مجید سوری» فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بروجرد در جلسه شورای فرهنگ عمومی این شهرستان اظهار داشت: هیچ گونه آثاری از معماری اسلامی ایرانی و زیرساختی در سایت مسکن مهر بروجرد دیده نمی‎شود.

وی با اشاره به اینکه ساکنان این شهرک از وجود حسینیه، مسجد، مجتمع فرهنگی و ورزشی، فضای سبز و آموزشی بی‎بهره‎ هستند، گفت: نباید مردم تاوان اشتباهات مدیریتی را پس بدهند و در صورتی که نواقص و کاستی‎های این سایت رفع نشود، در سال‎های آینده باید به مسکن مهر به عنوان یک مشکل حاشیه‎ای شهر بروجرد نگاه کنیم.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بروجرد با اشاره به قرار  گرفتن شهرستان بروجرد در مسیر تردد زائران ایرانی و خارجی افزود: سال گذشته 10 هزار زائر خارجی اربعین حسینی از این شهرستان عبور کرده و در موکب میدان آیت‎الله بروجردی پذیرایی شدند و امسال از 150 هزار زائر اربعین حسینی در این موکب پذیرایی می شود.

سوری از اتخاذ تدابیر لازم برای اسکان زائران اربعین حسینی در موکب آیت الله بروجردی خبر داد و عنوان کرد: در این موکب هیچ بودجه دولتی هزینه نشده و از کمک‎ها و نذورات مردمی برای خدمات‎دهی به زائران و پذیرایی آنان استفاده می‎شود.

وی به پیش رو بدون راهپیمایی 13 آبان اشاره کرد و گفت: راهپیمایی 13 آبان امسال  متفاوت از سال‌های گذشته است چرا که برپایی راهپیمایی این روز با اعمال تحریم‎های آمریکا علیه کشور و ملت ایران مصادف شده است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بروجرد تصریح کرد: حضور با شکوه مردم شهرستان بروجرد و دیگر شهرهای کشور در راهپیمایی 13 آبان پاسخی دندان‌شکن به دشمن است که به خیال موهم خود می خواهد با اعمال تحریم‌ها علیه کشورمان، ملت ایران را از پای درآورد.

سوری در پایان به اردوهای راهیان نور و بازدید از مناطق عملیاتی جنوب کشور اشاره کرد و متذکر شد: امسال دانش آموزان بسیجی شهرستان بروجرد در 3 دوره و در هر دوره حدود 360 نفر به مناطق عملیاتی جنوب اعزام می شوند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار