خجسته در گفت‌وگو با دفاع پرس:

شریعتمداری راهکار مناسبی برای ادامه مسیر ندارد/ معرفی او بیهوده کاری بود

امیر خجسته با بیان اینکه معرفی شریعتمداری به عنوان وزیر پیشنهادی تعاون، کار و رفاه اجتماعی بیهوده کاری است، گفت: او برنامه جامع و کاملی برای ادامه مسیر ندارد لذا نمایندگان تمایلی به انتخاب او ندارند.
کد خبر: ۳۱۴۷۲۸
تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۳۹۷ - ۱۳:۲۵ - 21October 2018

امیر خجسته عضو کمیسیون شورا‌ها و امور داخلی و نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی دفاع پرس، با اشاره به معرفی محمد شریعتمداری برای وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، اظهار داشت: معرفی مجدد وزرایی که عملکرد نسبتا خوبی در کارنامه خود ندارند، نه تنها راهگشا نخواهد بود بلکه زمان مجلس را تلف می‌کند؛ چراکه نمایندگان به تمایلی به رای اعتماد به اینگونه افراد ندارند.

وی در ادامه با اشاره به مشکلات جاری کشور که عمده آن‌ها در عرصه اقتصادی به وضوح نمایان است، افزود: ترمیم کابینه دولت می‌تواند بسیاری از چالش‌های اقتصادی و معضلات کنونی کشور را کاهش دهد؛ لذا به کارگیری مدیران و مسوولان سالخورده که برنامه و انگیزه بالا برای کم شدن مشکلات جاری کشور ندارند، به صلاح نیست.

رئیس فراکسیون مبارزه با مفاسد اقتصادی مجلس شورای اسلامی با توجه به اینکه وزرای پیشنهادی دولت باید برای بهبود شرایط ممکن برنامه ریزی دقیق، کامل و جامع داشته باشند، تصریح کرد: نمایندگان به وزرایی رای اعتماد می‌دهند که با نگاه به عملکرد گذشته وزرای پیشین برای رونق وزارتخانه متبوعش تلاش جدی کند.

نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی کاهش دغدغه‌های مردم را از وظایف مهم نمایندگان عنوان کرد و گفت: مجلس در هنگام مواجه با کم کاری و کوتاهی وزرا با هیچکس تعارف ندارد؛ لذا وزرا باید بدانند که مزد عدم تلاش آن‌ها در خصوص بهتر شدن اوضاع استیضاح است.

انتهای پیام/ 151

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار