مدیرکل بنیاد شهید کهگیلویه و بویراحمد خبر داد؛

به‌کارگیری ۱۰۰ نفر از فرزندان شهدای کهگیلویه و بویراحمد در ادارات دولتی

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران کهگیلویه و بویراحمد از به‌کارگیری 100 نفر از فرزندان شهدای استان با مدرک تحصیلی دیپلم و زیردیپلم در ادارات دولتی خبر داد.
کد خبر: ۳۱۴۷۶۱
تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۳۹۷ - ۲۰:۴۶ - 21October 2018

به‌کارگیری 100 نفر از فرزندان شهدای کهگیلویه و بویراحمد در ادارات دولتیبه گزارش خبرنگار دفاع پرس از یاسوج، «منصور موسوی» مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران کهگیلویه و بویراحمد ظهر امروز ( یکشنبه) در نشست شورای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت با بیان اینکه مجوز به‌کارگیری 100 نفر از فرزندان شهدای استان با مدرک تحصیلی دیپلم و زیر دیپلم در سال 91 از سوی دولت صادر شد، اظهار داشت: این افراد سال گذشته در قالب طرح کارورزی به تعدادی از دستگاه‌های اجرایی استان معرفی شدند.

وی با بیان اینکه 54  نفر از این افراد تا پایان امسال در دانشگاه علوم پزشکی استخدام می‌شوند، افزود: امیدواریم تمهیداتی اندیشیده شود که مابقی این افراد هم تا پایان امسال در ادارات دولتی جذب شوند.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اهمیت اشتغال فرزندان شهدا و ایثارگران، گفت: یکی از راهبردهای اساسی بنیاد شهید در سال‌های اخیر بحث خوداشتغالی و توانمندسازی جامعه ایثارگران بوده است.

موسوی عنوان کرد: از سال 96 تاکنون پنج جلسه و همایش توانمندسازی با حضور جامعه ایثارگری و ادارات متولی کسب و کار در استان برگزار کرده‌ایم.

وی عنوان کرد: در استان کهگیلویه و بویراحمد برخی دستگاه‌های اجرایی از جمله شرکت برق قانون 25 درصد سهمیه استخدامی فرزندان ایثارگران را به نفع خود تفسیر می‌کنند که این تفسیر تخلف است.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران کهگیلویه و بویراحمد ابراز کرد: انتظار داریم دستگاه‌های اجرایی بحث ابهام را در قانون 25 درصد سهمیه استخدامی فرزندان ایثارگران مطرح نکنند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار