خدادادی در گفت‌وگو با دفاع پرس:

برخی مسوولان منفعت‌طلبی را جایگزین خدمت‌رسانی به مردم کرده‌اند/ کاهش دغدغه‌های معیشتی مردم غیر ممکن نیست

نماینده مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مردم به آرمان‌های نظام و انقلاب اسلامی پایبند هستند، گفت: موضوعی که باعث نارضایتی مردم شده، عملکرد ضعیف برخی مسوولان است.
کد خبر: ۳۱۴۷۶۳
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۳۹۷ - ۱۵:۲۷ - 21October 2018

سلمان خدادادی عضو کمیسیون اجتماعی و نماینده مردم شهرستان ملکان در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی دفاع پرس، با اشاره به مشکلات اقتصادی کشور، بهبود وضعیت معیشتی مردم را در گرو تلاش همه جانبه مسوولان دانست و اظهار داشت: کاهش دغدغه‌ها و نگرانی‌های مردم نسبت به افزایش قیمت‌ها غیرممکن نیست؛ اما عملیاتی شدن آن مستلزم همت و عزم جدی مسوولان است.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مردم از نمایندگان خود در مجلس برای بهبود وضعیت معیشتی‌شان انتظارات به حق دارند، افزود: طی یکی 2 ماه اخیر جلسات متعدد علنی و حتی غیرعلنی مجلس را به چاره‌اندیشی برای بهبود وضعیت اقتصادی کشور و معضلات معیشتی مردم اختصاص دادیم که در این جلسات از نمایندگان دولت دعوت و با آن‌ها تبادل‌نظر کردیم. اما زمانی به نتیجه مطلوب و دلخواه خودمان می‌رسیم که گفته‌های این جلسات عملیاتی شود.

نماینده مردم شهرستان ملکان در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: وقتی تمام مسوولان با تمام گرایش‌ها و جناح‌های مختلف برای کاهش مشکلات جاری کشور که بحران‌های اقتصادی از مهمترین آن است، تلاش کنند، بدون شک موانع ایجاد شده از بین خواهد رفت؛ لذا مشکلاتی که امروز با آن‌ها مواجه هستیم به دلیل ناهماهنگی مسوولان است.

خدادادی با اشاره به آرمان‌های انقلاب و حضرت امام خمینی (ره)، خاطرنشان کرد: مردم به ولایت فقیه و نظام و انقلاب پایبند هستند، اما موضوعی که باعث نارضایتی آن‌ها شده است عملکرد برخی از مسوولان است که به جز منفعت‌طلبی به چیز دیگری فکر نمی‌کنند.

انتهای پیام/ 151

غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۰۴ - ۱۳۹۷/۰۷/۳۰
0
0
سلام به اطلاع میرساند آقای دکتر سلمان خدادادی رئیس کمیسیون اجتماعی میباشد
لطفا در صورت امکان اصلاح بفرمائید
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار