طی حکمی از سوی سردار کارگر صورت گرفت؛

انتصاب «سردار عامری» به ریاست شورای فرهنگی اجتماعی بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس

سردار سرتیپ پاسدار داود عامری طی حکمی به ریاست شورای فرهنگی اجتماعی بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس منصوب شد.
کد خبر: ۳۱۴۷۶۶
تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۳۹۷ - ۱۵:۴۲ - 21October 2018

انتصاب سردار عامری به ریاست شورای فرهنگی اجتماعی بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدسبه گزارش خبرنگار حماسه و جهاد دفاع پرس، سردار سرتیپ بسیجی «بهمن کارگر» رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس طی حکمی سردار سرتیپ پاسدار «داود عامری» را به عنوان رئیس شورای فرهنگی اجتماعی بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس منصوب کرد.

در این حکم آمده است:

برادر ارجمند سردار سرتیپ پاسدار داود عامری

انقلاب اسلامی یکی از پدیده‌های مهم در تاریخ معاصر جهان محسوب می‌شود که با تکیه بر آموزه‌های یک رهبر دینی و حمایت و همراهی قاطبه مردم و با هدف تغییرات بنیاد در حوزه فرهنگی، اجتماعی و احیای ارزش‌های ناب اسلامی به پیروزی رسید.

بی‌تردید حفظ فرهنگ و ارزش‌های انقلاب اسلامی و تبیین، ترویج و استمرار بخشی به آن نیازمند مراقبت از سرمایه‌های فرهنگی و اجتماعی و تعالی بخشی آن‌ها متناسب با نیازهای روز جامعه است و فرهنگ و ارزش‌های دفاع مقدس ملت بزرگ ایران، با ارزش‌ترین سرمایه های معنوی این نظام الهی محسوب می‌شود که نیازمند صیانت و تبیین مبتنی بر اندیشه‌های بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران و رهبر معظم انقلاب اسلامی است و این مهم تدبیر همگانی را برای تعمیق و ترویج آن در جامعه می‌طلبد.

براساس اهداف عالی یاد شده و وظایف ذاتی بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس، شورای فرهنگی – اجتماعی این بنیاد تاسیس گردیده است.

بدین منظور و با توجه به تجارب ارزشمند و دانش شما در حوزه فرهنگی و اجتماعی، به موجب این حکم جنابعالی را به ریاست شورای فرهنگی – اجتماعی بنیاد منصوب می‌نمایم.

امید است در سایه توجهات حضرت حق و با تاسی به منویات فرماندهی معظم کل قوا حضرت امام خامنه ای عزیز (مدظله العالی) و با بهره‌گیری از مساعی معاونان، ادارات و همکاران در بنیاد و بهره‌مندی از توانمندی‌های موجود در کشور و نیروهای مسلح، نسبت به انجام وظایف محوله و برنامه‌ریزی برای تحقق اهداف در این حوزه موفق باشید.

رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس

سرتیپ بسیجی دکتر بهمن کارگر

انتهای پیام/ 131

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار