طی حکمی از سوی سردار کارگر؛

«علی اصغر جعفری» به دبیری شورای فرهنگی اجتماعی بنیاد حفظ آثار منصوب شد

علی اصغر جعفری طی حکمی به دبیری شورای فرهنگی اجتماعی بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس منصوب شد.
کد خبر: ۳۱۴۷۶۸
تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۳۹۷ - ۱۵:۵۲ - 21October 2018

علی اصغر جعفری به دبیری شورای فرهنگی اجتماعی بنیاد حفظ آثار منصوب شدبه گزارش خبرنگار حماسه و جهاد دفاع پرس، سردار سرتیپ بسیجی «بهمن کارگر» رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس طی حکمی «علی اصغر جعفری» را به عنوان دبیری شورای فرهنگی اجتماعی بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس منصوب کرد.

در این حکم آمده است:

برادر ارجمند جناب آقای دکتر علی اصغر جعفری

یکی از اهداف مهم انقلاب اسلامی ایران، پیاده سازی آموزه‌های اصیل اسلام عزیز در بطن زندگی جامعه اسلامی بود و این روند، ضمن آنکه پیوسته مورد تاکید رهبر معظم انقلاب اسلامی و از برنامه‌های خدشه ناپذیر نظام اسلامی است، نیازمند توجه و برنامه ریزی مستمر نیز می‌باشد تا بتوان با تقویت فرهنگ اجتماعی، این مهم را پاسداری کرد.

بی‌تردید انجام اقدامات تاثیرگذار و هدفمند با تاسی به فرهنگ و ارزش‌های دفاع مقدس و استمرار آن ها در بطن جامعه کاری است بسیار ارزشمند و تجسم رفتاری آن در حیات اجتماعی مردم ایران نیازمند برنامه ریزی و تنظیم راهبردهای علمی و ارائه راهکارهای عملیاتی و اثربخش است که بدین منظور شورای فرهنگ اجتماعی بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس تاسیس و فعالیت خود را آغاز کرده است.

بدین منظور و با توجه به تجارب علمی و عملی شما، به موجب این حکم جنابعالی را به دبیری شورای فرهنگی – اجتماعی بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس منصوب می‌نمایم.

امید است در سایه توجهات حضرت ولی عصر (عج) و با تاسی به منویات فرماندهی معظم کل قوا حضرت امام خامنه‌ای عزیز (مدظله العالی) نسبت به انجام وظایف محوله و کمک به ریاست محترم این شورا برای نیل به اهداف عالیه موفق باشید.

رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس

سرتیپ بسیجی دکتر بهمن کارگر

انتهای پیام/ 131

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار