مشاور وزیر کشور در امور ایثارگران تاکید کرد؛

ضرورت المان‌سازی و تطبیق مناظر شهری با الگوهای ایثار و شهادت

مشاور وزیر کشور در امور ایثارگران با تاکید بر المان‌سازی و تطبیق مناظر شهری با الگوهای ایثار، اظهار داشت: این المان‌ها سبب می‌شود که نسل‌های آینده با الگوهای ما در دوران دفاع مقدس آشنا شوند.
کد خبر: ۳۱۴۷۶۹
تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۳۹۷ - ۲۰:۴۱ - 21October 2018

ضرورت المان‌سازی و تطبیق مناظر شهری با الگوهای ایثار و شهادتبه گزارش خبرنگار دفاع پرس از یاسوج، «غلام‌رضا یاوند عباسی» مشاور وزیر کشور در امور ایثارگران ظهر امروز (یکشنبه) در نشست شورای ترویج و توسعه فرهنگ ایثار و شهادت کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به سیاست‌های 12گانه رهبر معظم انقلاب در رابطه با ترویج و تحکیم فرهنگ ایثار و شهادت، اظهار داشت: باید برای عملیاتی شدن این  سیاست‌ها، راهکارهای لازم متناسب با ظرفیت‌های بومی استان ارائه شود.

مشاور وزیر کشور در امور ایثارگران افزود: شورای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت باید در راستای کیفی‌سازی یادواره‌های شهدا عمل کرده و بر کتب منتشر شده در این حوزه نظارت کند.

یاوند عباسی مقابله با عوامل مخرب فرهنگ ایثار و شهادت را از دیگر وظایف شورای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت عنوان و بیان کرد: المان‌سازی و تطبیق مناظر شهری با الگوهای ایثار از دیگر مباحثی است که باید در شورای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت مطرح شود.

وی تصریح کرد: شورای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت باید مسائل فرهنگی و ایثار اقوام و طوایف را احصاء و آنها را المان‌سازی کند تا طوایف به خود ببالند که نماد ایثار آنها در منظر عموم قرار داده شده است.

مشاور وزیر کشور در امور ایثارگران ابراز کرد: پیشرفت‌هایی که در حوزه‌های مختلف از جمله هوافضا و هسته‌ای داریم ناشی از اثرگذاری فرهنگ ایثار و شهادت است.

یاوند عباسی‌ با بیان اینکه بسیاری از رزمندگان و فرماندهان ما در دوران دفاع مقدس کمتر از 30 سال سن داشتند، گفت: مدیریت جهادی و جوان‌گرایی که در دوران دفاع مقدس داشتیم را باید در جامعه نهادینه کنیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار