فرمانده سپاه صاحب‌الامر (عج) استان قزوین:

دشمن با حمله به مردم به‌دنبال القای آینده تیره برای انقلاب است

سردار محمد شاهرخی گفت: جهت حملات دشمن به‌سوی مردم است تا آینده انقلاب را تیره و تار جلوه دهد و همه چیز را از دست رفته معرفی کند.
کد خبر: ۳۱۴۷۷۶
تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۳۹۷ - ۱۹:۱۴ - 21October 2018

جهت حمله‌های دشمن به‌سوی مردم است تا آینده انقلاب را تیره تار نشان دهدبه گزارش خبرنگار دفاع پرس از قزوین، سردار سرتیپ دوم پاسدار «محمد شاهرخی» فرمانده سپاه صاحب‌الامر (عج) استان قزوین، در یادواره شهدای کارمند استان قزوین که پیش از ظهر امروز در سالن اجتماعات دانشگاه بین‌المللی امام خمینی (ره) برگزار شد، اظهار داشت: شهدا بنده‌های برگزیده خداوند هستند که گران‌بهاترین هستی‌شان را در طبق اخلاص گذاشتند و تقدیم كردند كه ایران اسلامی بماند و مردم ما باافتخار و عزت زندگی كنند، لذا تكریم آن‌ها باید در برنامه‌های ما باشد.

وی افزود: قطعاً شهدا انتظار دارند توقع دارند ما به هدفی كه شهدا برای آن جانشان را تقدیم كردند، توجه داشته باشیم، ما نیاز به شهدا داریم ما نیاز داریم عرض ارادت به پیشگاه مقدس ملكوتی آن‌ها داشته باشیم که در یك مقطع 63 کارمند در سیستم اداری این استان افتخار خدمت داشتند اما برای دفاع از این سرزمین و این نظام مقدس و برای اینكه انقلاب اسلامی به اهدافش برسد باجان خود تقدیم کردند.

دشمنان انقلاب حیات خود را در نابودی جمهوری اسلامی ایران می‌دیدند و تلاش كردند كه انقلاب اسلامی به ثمر نرسد و استمرار نداشته باشد هر شیوه‌ای كه ممكن بود به كار بردند تا كه انقلاب اسلامی متوقف شود اما نتوانستند.

انقلاب ما برای پیروزی سه مؤلفه تعیین كننده داشت که مردم، ولایت فقیه و اعتقادات دینی و باورهای مردم بود و به خاطر اتحاد میان این سه مؤلفه بود كه هر اقدامی كه دشمنان كردند با شكست مواجه شدند.

جهت حملات دشمن به‌سوی مردم است تا آینده انقلاب را تیره و تار جلوه دهد و همه چیز را از دست رفته معرفی کند، دشمن تلاش می‌کند مردم را در ادامه راه این انقلاب متزلزل شوند و تردید در آن‌ها و حقانیتشان ایجاد شود، لذا با استفاده از ابزار رسانه‌های متنوع و گسترده و تأثیرگذار برای رسیدن به این اهداف استفاده می‌کند كه به ذهن و فكر مردم مسلط شود و عملیات روانی گسترده‌ای را ایجاد كند.

انتهای پیام /

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار