مدیرکل حج و زیارت استان قم خبر داد؛

رکورد شکنی صدور ویزای اربعین در استان قم

مدیرکل حج و زیارت استان قم گفت: تاکنون ۶۸ هزار نفر از قم در سامانه سماح ثبت نام کرده‌اند و ۶۰ هزار ویزای عراق صادر شده و قم با صدور ۲۲ هزار ویزا در روز جمعه، رکورد صدور ویزا را شکست.
کد خبر: ۳۱۴۷۹۴
تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۳۹۷ - ۱۹:۳۷ - 21October 2018

رکورد شکنی صدور ویزای اربعین در استان قمبه گزارش دفاع پرس از قم، «مهدی صالحی» بعد از ظهر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه استان قم با اشاره به استقرار کنسولگری عراق در استان اظهار داشت: کنسولگری عراق به صورت موقت در شهر قم مستقر شده است تا در کمترین زمان ممکن، ویزا برای زائرین اربعین صادر شود.

وی ادامه داد: زیارت اربعین یک مراسم مردمی است و دستگاه‌های دولتی سعی می‌کنند که زمینه سفر زائرین اربعین را تسهیل کند، این زائرین نباید به هیچ وجه بدون داشتن گذرنامه و ویزا به مرز مراجعه می‌کنند و افراد در صورت ورود به عراق بدون ویزا دستگیر و حداقل ۶ ماه زندانی می‌شوند.

صالحی با اشاره به ثبت نام زائرین استان قم در سامانه سماح اظهار کرد: تاکنون ۶۸ هزار نفر از شهروندان قمی در سامانه سماح ثبت نام کردند و تا امروز برای ۶۰ هزار نفر از این افراد ویزای عراق صادر شده است.

مدیرکل حج و زیارت استان قم افزود: ۶۵ دفتر زیارتی دائم و ۲۵ دفتر زیارتی موقت در استان داریم که در این دفاتر خدمات سامانه سماح ارائه می‌شود، دفاتر زیارتی در تمام مناطق شهر قم مستقر هستند.

صالحی با اشاره به وضعیت صدور روادید عراق در استان قم خاطرنشان کرد: در روز جمعه با صدور ۲۲ هزار ویزا رکورد صدور ویزای عراق در استان شکسته شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار