برگزاری آئین بزرگداشت شهید سعید کریمی در مسجدسلیمان

در آستانه اربعین سرور و سالار شهیدان آئین بزرگداشت سرباز شهید سعید کریمی از شهدای مظلوم عملیات تروریستی ۳۱ شهریور اهواز در زادگاهش مسجدسلیمان برگزار می‌شود.
کد خبر: ۳۱۴۸۱۳
تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۳۹۷ - ۲۰:۵۹ - 21October 2018

برگزاری آئین بزرگداشت شهید سعید کریمی در مسجدسلیمانبه گزارش دفاع پرس از اهواز، آئین بزرگداشت یاد و خاطره سرباز شهید سعید کریمی از شهدای مظلوم عملیات تروریستی 31 شهریورماه اهواز در زادگاهش شهرستان مسجدسلیمان برگزار می‌شود.

این برنامه در آستانه اربعین سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین(ع) عصر روز پنجشنبه سوم آبان ماه با حضور خانواده‌های معظم شهدا، اقشار مختلف مردم، اهالی شهیدپرور مسجدسلیمان و جوانان و نوجوانان خوزستانی برگزار می‌شود که حاضران به این شهید گلگون کفن ادای احترام می‌کنند.

آئین بزرگداشت سرباز شهید سعید کریمی از شهدای مظلوم عملیات تروریستی اهواز در کنار مزارش واقع در گلزار شهدای روستای هفت شهیدان از توابع بخش مرکزی شهرستان مسجدسلیمان واقع در کیلومتر 25 جاده لالی برگزار می‌شود که حاضران یاد این جوان شهید را گرامی می‌دارند.

سرباز شهید سعید کریمی از جوانان اهل استان خوزستان، اصالتی مسجدسلیمانی دارد که در حال انجام خدمت سربازی در سپاه ولیعصر(عج) استان خوزستان بود.

این جوان رعنا در صبح روز شنبه 31 شهریور ماه سال 1397 در رژه نیروهای مسلح در اهواز حضور داشت و به همراه 23 نفر دیگر از جمله سرباز شهید مهران زرافشان توسط تروریست‌های بزدل و فریب خورده به شهادت رسید.

پیکر پاک سرباز شهید سعید کریمی از شهدای مظلوم عملیات تروریستی 31 شهریور ماه، پس از تشییع در اهواز به مسجدسلیمان منتقل شد و در گلزار شهدای روستای هفت شهیدان از توابع این شهرستان آرام گرفت.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار