فعالیت فرهنگی اداره کل حفظ آثار دفاع مقدس خوزستان در مرز چزابه و شلمچه

هوشنگ نوبخت گفت: بیش از 10 هزار بروشور مربوط به مناطق عملیاتی و یادمان های دفاع مقدس را در مسیر های چزابه و شلمچه توزیع و در 10 نقطه نیز بصورت مشترک با نهادهای دیگر فضای تبلیغاتی و نمایشگاهی برگزار کردیم.
کد خبر: ۳۱۴۸۲۹
تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۳۹۷ - ۲۳:۲۲ - 21October 2018

فعالیت فرهنگی اداره کل حفظ آثار دفاع مقدس خوزستان در مرز چزابه و شلمچهبه گزارش خبرنگار دفاع پرس از اهواز،«هوشنگ نوبخت» سرپرست روابط عمومی و تبلیغات اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان پس از حضور در مرز چزابه و شلمچه اظهار داشت: مواکب باید در کنار خدمات رفاهی، به انجام کارهای فرهنگی رو بیاورند.

وی افزود: چندی پیش به مرز چزابه و امروز نیز به مرز شلمچه رفتیم و ضمن نصب بنرهای دفاع مقدس در مسیر، به توزیع بسته های فرهنگی به زائرین و مواکب پرداختیم.

نوبخت ادامه داد: فرهنگ دفاع مقدس باید همیشه جاری باشد و همه از آن بهره مند شوند. ما نباید دفاع مقدس را در گذشته محبوس کنیم چون حمله های فرهنگی و رسانه ای به سوی کشور عزیزمان همچنان پابرجا و دفاع همچنان باقی است.

سرپرست روابط عمومی و تبلیغات اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان در پایان گفت: بیش از 10 هزار بروشور مربوط به مناطق عملیاتی و یادمان های دفاع مقدس را در مسیر های چزابه و شلمچه توزیع و در 10 نقطه نیز بصورت مشترک با نهادهای دیگر فضای تبلیغاتی و نمایشگاهی برگزار کردیم تا بزرگترین تجمع معنوی جهان اسلام بتوانند از بسته های فرهنگی دفاع مقدس نیز بهره ببرند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار