شهردار منطقه چهار قم مطرح کرد؛

احداث مسیر دسترسی زائران به یادمان شهدای گمنام کوه خضر نبی (ع) قم

شهردار منطقه چهار قم از نگاه ویژه شهرداری به یادمان شهدای بی نشان کوه خضر نبی (ع) بخصوص محوطه سازی و احداث و اصلاح مسیر آسان دسترسی زائران به این مکان معنوی خبر داد.
کد خبر: ۳۱۴۸۳۱
تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۳۹۷ - ۲۳:۱۹ - 21October 2018

احداث مسیر دسترسی زائران به یادمان شهدای گمنام کوه خضر نبی (ع) قمبه گزارش خبرنگار دفاع پرس از قم، «مجید متین فر» در بازدید از طرح یادمان شهدای کوه خضر نبی (ع) قم اظهار داشت: استقبال بالای مردم بومی استان و همچنین زائران حرم کریمه اهل بیت (ع) و مسجد مقدس جمکران از حرم شهدای گمنام کوه خضر نبی (ع)، نشانگر تاثیر گذاری و اهتمام مردم نسبت به آرمان‌های دفاع مقدس است و ما در تلاش هستیم خدمت رسانی مطلوب و مناسبی به زائران داشته باشیم.

وی از احداث دو بوستان شهدای گمنام و بوستان خضر نبی در مجاورت یادمان شهدا خبر داد و افزود: عملیات اجرایی این دو بوستان از دو ماه پیش آغاز شده که در آینده نزدیک شاهد اتفاقات خوبی در این زمینه بخصوص در بحث محوطه سازی یادمان و بنای حسینیه و دیگر مولفه‌های پیش بینی شده خواهیم بود.

«احمد حسینی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان قم نیز ابراز داشت: بنای اولیه مزار شهدای بی نشان (گمنام) کوه خضر نبی (ع) در سال ۸۰ احداث و در سال ۹۲ نیز تجدید و اصلاح شده است و ضرورت دارد در اجرای جزئیات طرح و تکمیل آن همکاری بیشتری بین نهاد‌های استان برقرار شود.

تعدادی از اعضای شورای اسلامی شهر قم نیز در این بازدید حضور داشتند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها