جانشین قرارگاه منطقه‌ای غرب نزاجا خبر داد؛

آمادگی پذیرایی ارتش در غرب کشور برای زائرین اربعین

جانشین قرارگاه منطقه‌ای غرب نزاجا گفت: آمادگی پذیرایی بیش از 100 هزار زائر اربعین حسینی در موکب‌های برپا شده را داریم.
کد خبر: ۳۱۴۸۴۵
تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۳۹۷ - ۱۳:۲۴ - 22October 2018
آمادگی پذیرایی ارتش در غرب کشور برای زائرین اربعینبه گزارش دفاع پرس از کرمانشاه، امیر سرتیپ دوم ستاد «جواد ملایی» جانشین قرارگاه منطقه‌ای غرب نزاجا با بیان اینکه همزمان با فرارسیدن ایام راهپیمایی عظیم اربعین حسینی ارتش هم مانند سایر یگان‌ها اقدامات بسیار خوبی در این راستا انجام داده، اظهار داشت: استقرار بیمارستان صحرایی در مرز مهران با تمام تجهیزات و پزشکان متخصص شامل بخش پذیرش، درمانگاه، رادیولوژی، دو اتاق عمل، بخش Icu، دندانپزشکی، داروخانه و... از جمله اقدامات مهمی است که انجام داده‌ایم و این بیمارستان از روز گذشته (29 مهر) شروع بکار کرد.
 
وی افزود: در کنار این بیمارستان دو موکب پیش‌بینی شده که همانند سال گذشته آمادگی پذیرش بیش از 100 هزار زائر را در این موکب‌ها داریم.  همچنین غرفه های فرهنگی، قسمت آرایشگاه، لباسشویی، خشکشویی، تعمیرات کیف و کفش نیز از اقدامات پیش‌بینی شده در این موکب ها است.
 
ملایی گفت: پیش‌بینی یگان واکنش سریع، یگان جنگ نوین در مهران، استقرار تیم بالگرد هوانیروز و اورژانس هوایی از دیگر اقدامات ارتش برای خدمت رسانی به زوار اربعین است.
 
وی متذکر شد: همچنین برای ترابری زائرین اتوبوس‌هایی مستقر می‌کنیم. غذا نیز به صورت 24 ساعته آماده و در اختیار زوار قرار می‌گیرد.
 
انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار