امیر قربانی به دفاع پرس خبر داد؛

تامین خطوط هوایی غرب و جنوب غرب تا کربلا/ توافق هوانیروز با اورژانس هوایی جهت کمک به زائران

فرمانده هوانیروز ارتش از توافق با سازمان اورژانس هوایی جهت کمک به زائران اربعین حسینی خبر داد.
کد خبر: ۳۱۴۸۵۶
تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۳۹۷ - ۰۹:۵۶ - 22October 2018

تامین خطوط هوایی غرب و جنوب غرب تا کربلا/ آماده اجرای ماموریت هایامیر سرتیپ دوم خلبان «یوسف قربانی» فرمانده هوانیروز ارتش در گفت‌وگو با خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع پرس، با اشاره به برگزاری راهپیمایی بزرگ اربعین اظهار داشت: هوانیروز با در اختیار داشتن ظرفیت‌های بالگردی و نیروی انسانی متعهد آماده خدمت رسانی به زائران حسینی در مسیرهای مورد نظر است.

وی با بیان اینکه تاکنون در دو محور به سمت کربلا پروازهای تامینی جهت شناسایی و برقراری امنیت انجام شده است، افزود: برای مسیرهای شناسایی شده و خطوط پروازی مورد نظر از غرب و جنوب غرب کشور بالگردهایی در نظر گرفته شده است تا در زمان مقتضی پروازهای لازم صورت گیرد.

امیر قربانی در ادامه افزود: به غیر از پروازهای تامینی با سازمان اورژانس هوایی جهت اجرای امدادرسانی در موارد لازم توافق کرده‌ایم و براساس این توافق‌نامه اگر در طول مسیر برای زائران عتبات عالیات مشکلی پیش آید با استفاده از بالگردهای پشتیبانی-ترابری به سرعت وارد صحنه شده و عزیران را به مراکز درمانی انتقال می‌دهیم.

وی در پایان از آمادگی تیم‌های آتش هوانیروز خبر داد و گفت: در صورت بروز احتمالی حوادث امنیتی، هوانیروز با اجرای دستور سلسله مراتب فرماندهی نسبت به برقراری امنیت زائران حسینی اقدام می‌کند.

انتهای پیام/ 221

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار