سردار اشتری در دیدار با خانواده شهید «محمدزرگانی»:

امنیت امروز را مدیون شهدایی می‌دانیم که در این راه جان خود را فدا کردند

فرمانده ناجا با اشاره به ثمرات خون شهدا گفت: امروز ما در منطقه‌ای پر از ناامنی زندگی می‌کنیم و امنیتی که امروز ما در ایران اسلامی داریم را مدیون شهدایی می‌دانیم که در این راه جان خود را فدا کردند.
کد خبر: ۳۱۴۸۸۰
تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۹ - 22October 2018

امنیت امروز را مدیون شهدایی می‌دانیم که در این راه جان خود را فدا کردندبه گزارش گروه اجتماعی دفاع پرس، سردار «حسین اشتری» فرمانده ناجا در دیدار با خانواده شهید «محمد زرگانی» با تأکید بر ادامه راه شهدا اظهار داشت: بر خود وظیفه می‌دانیم که خدمت خانواده شهدا برسیم و اگر مشکلی وجود داشته باشد در حد توان به مشکلات آن‌ها رسیدگی کنیم.

فرمانده ناجا افزود: ما امروز امنیت خود را مدیون شهدا، خانواده این عزیزان و تدابیر مقام معظم رهبری و فرماندهی کل قوا هستیم و باید در خدمت این عزیزان باشیم.

وی با اشاره به ثمرات خون شهدا ادامه داد: امروز ما در منطقه‌ای پر از ناامنی زندگی می‌کنیم و امنیتی که امروز ما در ایران اسلامی داریم را مدیون شهدایی می‌دانیم که در این راه جان خود را فدا کردند.

سردار اشتری در پایان با آرزوی سلامتی برای مادر این شهید بزرگوار و آرزوی علو درجات برای پدر و این شهید عزیز گفت: امیدواریم بتوانیم راه شهدا را ادامه دهیم و شرمنده آنان نباشیم.

 شهید سرباز وظیفه محمد زرگانی در تاریخ 1367/4/22 در منطقه فکه بر اثر بمباران شیمیایی رژیم بعث به شهادت رسید.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار