سردار رضایی در بدو ورود به ایلام:

تمهیدات لازم برای تسهیل در تردد زائران اربعین پیش‌بینی شده است

فرمانده مرزبانی ناجا گفت: تمهیدات لازم برای برگزاری حماسه بزرگ اربعین حسینی در مرز مهران پیش بینی شده است.
کد خبر: ۳۱۴۸۸۳
تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۳۹۷ - ۱۲:۴۲ - 22October 2018

تلاش مرزبانان امنیت آفرین است/ تعامل دستگاه های انتظامی و خدمات رسان در برگزاری کنگره اربعینبه گزارش گروه اجتماعی دفاع پرس، سردار «قاسم رضایی» در بدو ورود به استان ایلام با حجت الاسلام «الله نور کریمی تبار» نماینده ولی فقیه در استان ایلام دیدار و گفتگو کرد.

فرمانده مرزبانی ناجا در این دیدار ضمن تبریک انتصاب وی به عنوان نماینده ولی فقیه در استان ایلام، به تشریح آخرین وضعیت مرزهای کشور پرداخت و گفت: بحمدالله وضعیت امنیت مرزهای شرقی و شمال غربی کشور مطلوب است و هیچ گونه مشکل امنیتی در مرزها نداریم.

وی با اشاره به برگزاری پیاده روی عظیم اربعین، تصریح کرد: هم اکنون در راستای برگزاری حماسه بزرگ اربعین حسینی (ع)، شاهد میزبانی مردم و مسئولان عزیز ایلام از زوار هستیم که تمامی تمهیدات لازم برای تسهیل در تردد زائران در مرز مهران پیش بینی شده است.

در ادامه این دیدار، حجت الاسلام "کریمی تبار" نماینده ولی فقیه در استان ایلام نیز ضمن قدردانی از حضور فرمانده مرزبانی ناجا، اظهار کرد: تعامل و همکاری بسیار مطلوبی بین مرزبانی استان با سایر دستگاه‌ها و نهادهای دولتی برقرار است که ماحصل آن برگزاری همایش بی‌نظیر اربعین حسینی (ع) است.

نماینده ولی فقیه در استان ایلام در خاتمه خاطرنشان کرد: مردم و مرزنشینان استان از خدمات مرزبانی رضایت کامل دارند و ان شاءلله این همکاری و تعامل دو سویه زمینه ساز امنیت برای آحاد مردم باشد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار