بعد از شهادتم زینب گونه به خانواده دلداری بده، مادر

شهید عبدالامیر آماده در وصیت نامه اش نوشت: مادر جان تو هم زینب گونه به پدر و مادر و خواهرانم دلداری بده و ناراحت مباشید.
کد خبر: ۳۱۴۹۵۲
تاریخ انتشار: ۰۱ آبان ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۹ - 23October 2018

بعد از شهادتم زینب گونه به خانواده دلداری بدهبه گزارش خبرنگار حماسه و جهاد دفاع پرس، شهید عبدالامیر آماده متولد سال 1345 در شهر دزفول است که پس از گرفتن مدرک دیپلم به عنوان نیروی بسیجی به لشکر 7 ولیعصر پیوست. او سرانجام در اسفندماه سال 63 در عملیات بدر در جزیره مجنون به شهادت رسید. شهید آماده در وصیت نامه خود آورده است:

سلام به پدر و مادر عزيزم و سلام به خواهران و برادرم، مادر جان اگر من شهيد شدم بر سر مزار من گريه نكنيد و اين را به تمام اقواممان بگویيد گرچه پدر و مادر عزيزم از آن وقتي كه من با شما زندگي كرده ام براي شما كاري نكرده ام كه از من راضي باشيد اگر شما از من بدي ديده ايد مرا ببخشيد، خانواده محترم، اگر من از شما جدا مي شوم براي من ناراحت مي شويد، بله اين ناراحتي ها را هم دارد. مادرم اي كسي كه شبها براي من بيداري كشيدي تا من را بزرگ كنی، مادر در فكر شهيد شدنم مباش زيرا كه دنيا سراي گذشتن است نه سراي ماندن پدر زحمتكش و كارگر من و اي پدري كه در تابستان ها در زير گرماي سوزان براي بدست آوردن ناني زحمت می کشی كه با هم هر روز در كنار سفره بخوريم.

مادر و پدر عزيزم باز دوباره ميگويم مرا ببخشيد، پدر جان به محمد برادرم نماز را ياد بده تا كوچك است و قلب سفيد و پاكي دارد كه تا آخر عمر سر جاي خود بماند (ثابت قدم بماند) و مادر جان تو هم زينب گونه به پدر و مادر و خواهرانم دلداري بده و ناراحت مباشيد.

آخرين وصيت من اين است كه هميشه از حرف هاي امام پيروي كنيد و بدانيد كه همه براي مردن هستيم و در روز قيامت ديداري با همديگر داريم. والسلام

انتهای پیام/ 141

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار