فرمانده انتظامی لرستان خبر داد؛

کشف بیش از دو هزار کارتن قطعات خودرو احتکار شده در خرم آباد

سردار «محمد مهدیان نسب» گفت: دو هزار و ۴۲۹ کارتن لوازم و قطعات خودرو احتکار شده، درخرم آباد کشف شد و در این خصوص یک نفر دستگیر و به مقامات قضایی تحویل داده شد.
کد خبر: ۳۱۴۹۶۵
تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۳۹۷ - ۱۹:۱۴ - 22October 2018

کشف دو هزار و 429 کارتن لوازم و قطعات خودرو احتکار شده در خرم آبادبه گزارش خبرنگار دفاع پرس از خرم‌آباد، سردار «محمد مهدیان نسب» ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: مأمورین نیروی انتظامی از هیچ کوششی جهت مبارزه با مفاسد اقتصادی دریغ نخواهند کرد.

وی با اشاره به روند کشف و توقیف کالاهای احتکار شده در سطح استان گفت: مأموران پلیس اداره نظارت بر اماکن اطلاعات و امنیت استان در پی دریافت خبری مبنی بر اینکه در خرم آباد، یک نفر اقدام به احتکار و دپو لوازم‌ یدکی خودرو کرده است، بلافاصله به محل اعزام شدند.

فرمانده انتظامی لرستان با بیان اینکه مأمورین کلانتری 15 خرم آباد با هماهنگی مقام قضایی به محل اعزام شدند، افزود: لوازم و قطعات خودرو کشف شده  شامل جعبه فرمان، سیبک،  کمک ‌فنر، طبق، موج گیر و چپوقی می باشند.

سردار مهدیان نسب با اشاره به اینکه قطعات کشف شده در دو هزار و 429 کارتن جاسازی شده بودند، عنوان کرد: ارزش کالاهای احتکار شده، بر اساس نظر کارشناسان 14 میلیارد ریال برآورد شده است و در این زمینه یک نفر دستگیر شد.

وی ادامه داد: فرد دستگیر شده  پس از تشکیل پرونده به مقامات قضایی تحویل و انبار مذکور، پلمپ شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار