فرمانده انتظامی خوزستان:

تمام مسیرهای منتهی به مرزهای خوزستان تحت کنترل پلیس است

فرمانده انتظامی استان خوزستان گفت: مسیرهای منتهی به پایانه های مرزی شلمچه و چذابه تحت کنترل پلیس است و از ترافیک روان برخوردار است.
کد خبر: ۳۱۴۹۷۵
تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۳۹۷ - ۲۰:۰۴ - 22October 2018

تمام مسیرهای منتهی به مرزهای خوزستان تحت کنترل پلیس استبه گزارش گروه اجتماعی دفاع پرس، حیدر عباس‌زاده امشب در حاشیه بازدید از پایانه مرز بین‌المللی شلمچه و وضعیت تردد زائران، اظهار کرد: نیروی انتظامی در راستای تامین امنیت زائران اربعین حسینی در 2 مرز شلمچه و چذابه پیش بینی و تمهیدات لازم را انجام داده است.

وی با تأکید بر هماهنگی با کمیته‌های مختلف ستاد اربعین، ادامه داد: با هماهنگی و همکاری کمیته نظامی، انتظامی ستاد اربعین از جمله سپاه پاسداران، ارتش و نیروهای بسیج همه مسیرها منتهی به پایانه های مرزی تحت پوشش کامل امنیتی قرار دارند.

فرمانده انتظامی استان خوزستان در رابطه به کنترل راه‌های منتهی به مرزهای خوزستان، تصریح کرد: مسیرهای منتهی به پایانه های مرزی شلمچه و چذابه تحت کنترل پلیس است و از ترافیک روان برخوردار است.

عباس‌زاده یادآور شد: با تمهیدات اتخاذ شده هیچ مشکلی در مسیر تردد زائران وجود ندارد و همه چیز تحت کنترل است.

وی خاطرنشان کرد: بیش از 450 موکب و ایستگاه صلواتی در میدان مقاومت تا نقطه صفر مرزی در شلمچه به زائران اربعین حسینی خدمات رسانی می‌کنند.

فرمانده نیروی انتظامی استان خوزستان بیان کرد: تمام تلاش نیروی انتظامی ایجاد نظم و امنیت در مسیر برپایی مراسم بزرگ اربعین است و همکاران ما در ناجا از هیچ تلاشی برای برگزاری بهینه این مراسم دریغ نخواهند کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار