سرپرست دفتر آستان قدس رضوی در سیستان و بلوچستان:

۳۰۰خادمیار رضوی در میرجاوه به زائران پاکستانی خدمت‌رسانی می کنند

سرپرست دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی در سیستان و بلوچستان ازخدمت‌رسانی ۳۰۰ خادمیار رضوی به زائران پاکستانی در مرز میرجاوه خبر داد.
کد خبر: ۳۱۴۹۸۸
تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۳۹۷ - ۲۱:۲۸ - 22October 2018

۳۰۰خادمیار رضوی در میرجاوه به زائران پاکستانی خدمت‌رسانی می کنندبه گزارش دفاع پرس از مشهد، دادخدا خدایار از خدمت‌رسانی ۳۰۰ خادمیار رضوی در مرز میرجاوه خبر داد واظهارکرد: همه ساله زائران زیادی از کشور پاکستان برای شرکت در پیاده‎روی اربعین حسینی از مرز میرجاوه وارد ایران می‌شوند.

وی با بیان اینکه آستان قدس رضوی در مرز میرجاوه پایگاه ثابتی برای استقبال از زائران پاکستانی دارد، ابراز کرد: تاکنون ۱۵ هزار زائر غیر ایرانی از این مرز وارد خاک ایران شدند و در پایگاه آستان قدس رضوی مورد پذیرایی قرار گرفته‌اند.

سرپرست دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی در سیستان و بلوچستان با بیان اینکه بسیاری از زائران پاکستانی بعد از زیارت اربعین برای شهادت امام علی بن موسی الرضا(ع) خود را به مشهد مقدس می‌رسانند، گفت: خادمیاران رضوی برای خروج این زائران نیز خدمات ارزنده‌ای را ارائه خواهند کرد، همچنین ۸ هزار بسته تبرکی نبات و نمک نیز آماده شده که هنگام بازگشت زائران به کشورشان به آن‌ها اهدا خواهد شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار