زخمی شدن ۷۸ فلسطینی در جریان سرکوب راهپیمایی دریایی در غزه

ارتش رژیم صهیونیستی در جریان سرکوب شرکت‌کنندگان در سیزدهمین راهپیمایی دریایی در نوار غزه دست‌کم ۷۸ فلسطینی را مجروح کرد.
کد خبر: ۳۱۵۰۲۸
تاریخ انتشار: ۰۱ آبان ۱۳۹۷ - ۰۹:۲۷ - 23October 2018

زخمی شدن ۷۸ فلسطینی در جریان سرکوب راهپیمایی دریایی در غزهبه گزارش گروه بین‌الملل دفاع پرس به نقل از مرکز اطلاع رسانی فلسطین، ارتش رژیم صهیونیستی به سوی شرکت کنندگان در راهپیمایی دریایی غزه گلوله‌های جنگی و گاز اشک آور شلیک کرد که در جریان این حمله ۷۸ فلسطینی زخمی شدند.

صد‌ها شهروند فلسطینی ساکن نوار غزه عصر روز گذشته به منظور شرکت در این راهپیمایی عازم منطقه مرزی در شمال غرب غزه شدند، این راهپیمایی در چارچوب تظاهرات بازگشت آوارگان فلسطینی و لغو محاصره نوار غزه برگزار شد.

فلسطینی‌ها بار‌ها اعلام کرده‌اند که راهپیمایی‌های دریایی و تظاهرات حق بازگشت و لغو محاصره غزه تا تحقق اهداف مورد نظر ادامه پیدا خواهد کرد.

فلسطینی‌ها از ۱۳ هفته پیش تصمیم به برگزاری راهپیمایی‌های دریایی به سمت جهان خارج و مرز‌های شمالی نوارغزه گرفتند تا محاصره دریایی این منطقه را در هم بشکنند؛ اما رژیم صهیونیستی با سرکوب شرکت‌کنندگان در این تظاهرات‌ها، سعی دارد آن‌ها را ناکام گذاشته و شرکت کنندگان را بازداشت کند.

انتهای پیام/ 441

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار