کارآفرینان ایثارگر «با برکت» رونق را به کارگاه‌هایشان می‌برند

سایت «با برکت» به کارآفرینان این امکان را می‌دهد که محصولات خود را بدون واسطه وارد بازار کنند.
کد خبر: ۳۱۵۰۳۵
تاریخ انتشار: ۰۱ آبان ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۴ - 23October 2018

گروه حماسه و جهاد دفاع پرس: در دنیای امروز، تبلیغات و خرید و فروش و عرصه محصولات و بازار در فضای مجازی بسیار مورد توجه و اقبال عمومی قرار گرفته است. هرچندتهدیدها و آسیب های فضای مجازی برکسی پوشیده نیست، اما در این میان مزایایی نیز دارد. در واقع امروز از طریق فضای مجازی، ارتباطات تسهیل یافته و خرید و فروش نیز بدون واسطه انجام می‌شود.

سایت «با برکت» ازجمله سایت هایی است که با همکاری بنیاد شهید و امور ایثارگران، جهادکشاورزی، شرکت سپهر پارسایان و صندوق اشتغال کارآفرینی ایثارگران با اهداف مختلف همچون ایجاد اشتغال برای ایثارگران و خانواده‌هایشان، حذف واسطه و ... راه اندازی شد.

این سامانه خدمات خود را به تمامی فعالیت صنعتی، عمده و خرد در حوزه کشاورزی، پروتئینی، صنایع دستی و تجهیزات ارائه می‌دهد و بستری فراهم کرده است تا کالاها بدون واسطه به فروش برسند. تولید کنندگان محصولات خود را در این سامانه شرح و قیمت گذاری می‌کنند. این سامانه باعث ایجاد یک بازار داخلی پر رونق خواهد شد که مزایاهای مختلفی همچون دسترسی به تخفیفات ویژه، کاهش هزینه محصول، هزینه فروش محصول، هزینه حمل و نقل و کاهش هزینه بیمه و ... را دارا می‌باشد.

کارآفرینان «با برکت» رونق را به کارگاه‌هایشان می‌برند

ایثارگران و خانواده‌های آنها می‌توانند با ثبت نام در این سامانه محصولات خود را عرضه کنند. این سامانه به تولیدکنندگان روستایی نیز این فرصت را می‌دهد که محصولات خود را در سطح ملی و بین المللی عرضه کنند. سایت «با برکت» به چهار زبان دیگر نیز ترجمه خواهد شد.

دست اندرکاران ساخت این سامانه، بیمه و حمل و نقل کالا را نیز مدنظر قرار داده و تسهیلاتی را در نظر گرفته‌اند. این سامانه همچنین به عنوان شخص ثالث مورد اعتماد، مبلغ خرید را دریافت می‌کند و پس از توافق میان خریدار و فروشنده و رضایت طرفین، پرداخت را انجام می‌دهد.

براساس این گزارش، در حال حاضر تنها خانواده ایثارگران در این سامانه می‌توانند ثبت نام کنند اما در آینده عموم مردم نیز به این سامانه اضافه خواهند شد.

فروشندگان و خریداران جهت ثبت نام می‌توانند به آدرس babarekat.ir مراجعه کرده و اطلاعات خود را ثبت کنند.

انتهای پیام/ 131

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار