عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس در جمع خبرنگاران:

تلاش برخی نمایندگان برای مستثنی شدن شهردار تهران از قانون منبع بکارگیری بازنشستگان بیهوده است

سیداحسان قاضی‌زاده هاشمی با بیان اینکه مجلس به شدت پیگیر اجرایی شدن قانون منع به کارگیری بازنشستگان است، گفت: عده‌ای از نمایندگان تلاش می‌کنند تا با تهیه استسفاریه‌ای، شهردار تهران را از این قانون مستثنی کنند که این اقدام بیهوده‌کاری است.
کد خبر: ۳۱۵۰۶۵
تاریخ انتشار: ۰۱ آبان ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۶ - 23October 2018

به گزارش خبرنگار پارلمانی دفاع پرس، سیداحسان قاضی‌زاده هاشمی عضو کمیسیون فرهنگی و نماینده مردم شهرستان فریمان در مجلس شورای اسلامی در جمع خبرنگاران با اشاره به تلاش برخی از نمایندگان برای تهیه استفساریه‌ای در جهت مستثنی کردن شهردار تهران از قانون منع به کارگیری بازنشستگان، اظهار داشت: متاسفانه برخی از نمایندگان پس از آنکه طرح دوفوریتی مستثنی کردن برخی بازنشستگان منتفی شد، به دنبال استفساریه‌ای برای مستثنی کردن شهردار تهران از این قانون هستند.

این نماینده خانه ملت با بیان اینکه اگر این استفساریه بخواهد به صورت دوفوریتی در مجلس مطرح شود، باید دوسوم رای داشته باشد، افزود: اصولا چنین چیزی در مجلس اتفاق نخواهد افتاد و این قانون از تاریخ 26 آبانماه اجرایی خواهد بود و قطعا مورد نظارت دقیق مجلس قرار خواهد گرفت.

عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس، با اشاره به اینکه ۱۹۶ نماینده موافق قانون منع به کارگیری بازنشستگان هستند، تصریح کرد: اینکه شب گذشته برخی از نمایندگان از دفتر شهردار تهران با سایر نمایندگان تماس بگیرند تا برای رای آوردن طرح دو فوریتی رایزنی کنند، امری دور از شأن و جایگاه نمایندگی مجلس است؛ لذا اینکه شهردار تهران برخی از نمایندگان را در اتاق کاری‌اش جمع کند که از آنجا با نمایندگان برای رای دادن به طرح مذکور تماس بگیرند، اتفاق خوشایندی نیست.

وی در پایان گفت: اگر نمایندگان با وحدت و انسجام و به دور از حاشیه پردازی و رابطه بازی برای بهبود شرایط ممکن مطیع قوانین باشند، بدون شک شاهد آینده‌ای بهتر خواهیم بود.

انتهای پیام/ 151

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار