فرمانده قرارگاه اربعین ناجا خبر داد؛

اعلام آمادگی پلیس برای عبور 6 میلیون زائر اربعین از مرزها

سردار محسن فتحی زاده از آمادگی پلیس برای عبور 6 میلیون زائر اربعین از مرزها خبر داد.
کد خبر: ۳۱۵۰۷۶
تاریخ انتشار: ۰۱ آبان ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۶ - 23October 2018

اعلام آمادگی پلیس برای عبور 6 میلیون زائر اربعین از مرزهابه گزارش گروه اجتماعی دفاع پرس، «سردار محسن فتحی‌زاده» ضمن بیان مطلب فوق اظهار داشت: در صورت آماده سازی زیرساخت‌ها و همراهی سایر سازمان‌های دولتی، غیردولتی و نهادهای انقلابی و حکومتی، می توانیم روزانه بیش از 6 میلیون زائر اربعین را از مرزها عبور دهیم.

وی افزود: ظرفیت‌های ناجا در همه ابعاد چه از لحاظ امکانات پشتیبانی و فنی و چه از لحاظ نیروی انسانی متخصص و کارآزموده، بسیار بالاست و کارکنان پلیس بیشتر، بهتر و مطلوب تر از دیگران در مدت کوتاه اربعین خدمات‌رسانی کرده‌اند.

فرمانده قرارگاه اربعین ناجا تصریح کرد: همکاران پلیس با تلاش شبانه روزی، روش جدیدی را طراحی کرده اند که بدون اینکه مسافر و زائران اربعین از اتوبوس پیاده شوند فرایند صدور گذرنامه در داخل اتوبوس انجام می شود که این طرح مرحله آزمایشی خود را پشت سر گذاشته و با روش‌های فنی قابل انجام است و تمام تلاش همکاران ما این است زائران اربعین به زحمت نیفتند و حتی از اتوبوس ها پیاده نشوند.

سردار فتحی زاده گفت: از نظر امنیتی و انتظامی وضعیت مرزها و مسیر های تردد زائران اربعین فوق العاده آرام است و هیچ گونه مشکل خاصی گزارش نشده و هم از نظر کمیت و هم از نظر کیفیت با آخرین تجهیزات و تکنولوژی روز دنیا تمام مرزهای کشور به صورت مانیتورینگ کنترل، رصد و پایش می‌شود.

وی بیان کرد: در طوفان و گردوخاک 48 ساعت گذشته شهر مهران، کارکنان پلیس با تلاش مضاعف فوراً وارد عمل شدند و تمام خودروهایی که از سایر استانها آورده بودند وارد صحنه کردند و اجازه ندادند مردم در خیابان ها بمانند و همین امر باعث شد آسیب کمتری به مردم برسد.

فرمانده قرارگاه اربعین ناجا ادامه داد: زائران اربعین حسینی(ع) چه در مسیر رفت و چه در مسیر برگشت، از فعالیتها، اقدامات و تلاش شبانه‌روزی و مضاعف کارکنان پلیس و برخورد هوشمندانه آنان فوق‌العاده احساس رضایت کرده‌اند و همین امر باعث محبوبیت، مطلوبیت و حرفه ای شدن پلیس ایران در مقایسه با پلیس سایر کشورها شده است.

سردار فتحی زاده تاکید کرد: از آنجایی که کارکنان پلیس تنها عنصر و در دسترس ترین برای زائران اربعین هستند، بسیاری از مشکلات با همکاران ما مطرح می شود که عمده آنها به ناجا ارتباطی ندارد ولی با تعامل سازنده سایر سازمانهای دولتی در صدد رفع آنها هستیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها