رادیو قرآن با 8 ویژه برنامه به استقبال اربعین می‌رود

شبکه رادیویی قرآن با تهیه و پخش 8 ویژه برنامه به استقبال اربعین حسینی می‌رود.
کد خبر: ۳۱۵۰۷۹
تاریخ انتشار: ۰۱ آبان ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۳ - 23October 2018

//به گزارش گروه اجتماعی دفاع پرس، «احمد ابوالقاسمی» مدیر رادیو قرآن با بیان اینکه شبکه رادیویی قرآن همزمان با نزدیک شدن به اربعین سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین(ع) ویژه برنامه‌های متنوعی را تدارک دیده است، اظهار داشت: 2 گروه برنامه‌ساز جهت تولید و پخش ویژه برنامه‌هایی در راستای پیاده‌روی اربعین حسینی به کربلای معلی اعزام شده‌اند که ضمن ارائه گزارش‌های زنده در برنامه های مختلف رادیو قرآن، شنوندگان را از حال و هوای زائران و پیاده روی آگاه خواهند کرد.

وی ادامه داد: حضور در موکب ها و پوشش محافل انس با قرآن در مسیر پیاده روی نجف تا کربلا از دیگر برنامه‌های این دو گروه است.

ابوالقاسمی تصریح کرد: برنامه صبحگاهی «مهرتابان» و همچنین برنامه عصرگاهی «موج مخاطب» محملی برای ارائه گزارش‌های اعزامی رادیو قرآن در ایام اربعین حسینی است. برنامه صبحگاهی مهرتابان از روز پنجم تا نهم آبان به صورت زنده از کربلای معلی تقدیم شنوندگان خواهد شد.

وی در ادامه به تشریح دیگر برنامه‌های این شبکه در ایام اربعین پرداخت و گفت: «ملکوت حماسه» عنوان ویژه برنامه‌ای است که با محوریت «مشاعره اشعار آئینی» از اول تا دهم آبان از ساعت 18 به مدت 30 دقیقه به تهیه‌کنندگی سمیرا قنبری و اجرای هادی ربیعی تقدیم مخاطبان ارجمند می‌شود.

مدیر رادیو قرآن اذعان داشت: ویژه برنامه «تاحسین» با موضوع شرح زیارت اربعین به کارشناسی حسین محمدی فام و پرداختن به تاریخ حوادث پس از عاشورا به کارشناسی سعید طاووسی مسرور در 10 قسمت از اول تا دهم آبان، ساعت 10 صبح به مدت 15 دقیقه به سمع شنوندگان می‌رسد.

ابوالقاسمی افزود: میان برنامه «اشاره» نیز به معرفی کتاب‌هایی ویژه اربعین حسینی می‌پردازد که در ساعت 14:55 تقدیم شنوندگان می‌شود. زیارت اربعین نیز، سه‌شنبه 8 آبان ساعت 7 صبح از رادیو قرآن پخش می‌شود.

وی در پایان گفت: سخنرانی به مناسبت اربعین حسینی و نمایش‌های قرآنی با موضوع وارثان نیکی، آرزوی جهاد از دیگر برنامه‌های رادیو قرآن به این مناسبت است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار