رئیس بنیاد شهید نهاوند:

صبر و مقاومت خانواده‌های شهدا الگویی برای نسل جوان جامعه است

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان نهاوند گفت: صبر و مقاومت خانواده‌های معظم شهدا در جامعه ستودنی و الگویی برای نسل جوان است.
کد خبر: ۳۱۵۰۹۶
تاریخ انتشار: ۰۱ آبان ۱۳۹۷ - ۱۴:۴۵ - 23October 2018

صبر و مقاومت خانواده های معظم شهدا در جامعه ستودنی و الگویی برای نسل جوان استبه گزارش دفاع پرس از همدان، «علی عباس خدارحمی» رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان نهاوند امروز به همراه امام جمعه نهاوند، بخشدار زرین دشت، فرمانده سپاه و سایر مسئولان از خانواده‌های معظم شهدای پاسدار این شهرستان دیدار کردند.

در این دیدار‌ها حجت‌الاسلام‌ «عباسعلی مغیثی» امام جمعه نهاوند با اشاره به اهمیت بنیان خانواده و زحمات والدین، تأکید کرد: تک‌تک خانواده‌های شاهد و ایثارگر بر گردن همه مسئولان و شهروندان حق‌ دارند و خانواده شهدایی که چند ستاره تقدیم آسمان نظام کرده‌اند، ده‌ها برابر بیشتر بر گردن ما حق‌دارند.

مغیثی عنوان کرد: نظام مقدس جمهوری اسلامی مدیون ایثارگری شهدا و جانبازان است. این عزیزان از جان خود مایه گذاشتند تا امنیت کنونی در جامعه برقرار شود و شهدا و جانبازان با خون خود از اسلام و مکتب اهل‌ بیت (ع) دفاع کردند و خانواده‌هایشان با صبر و تحمل در این مسیر گام برداشتند.

در این دیدار «خدارحمی» گفت: راه شهدا ادامه دارد و همه مسئولان باید تلاش کنند تا فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه ترویج یابد.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران نهاوند ابراز داشت: شما خانواده‌های معظم شهدا افتخار ایران اسلامی هستید و آرامش و امنیت امروز جامعه مدیون ایثارگری شهدا و ایثارگران است. صبر و مقاومت خانواده‌های معظم شهدا در جامعه ستودنی و الگویی برای نسل جوان است.

وی خاطرنشان کرد: ایثارگری‌های خانواده‌های معظم شهدا در تاریخ انقلاب به ثبت رسیده و هرگز فراموش نمی‌شود زیرا آرمان‌های شهدا در قلب جوانان این مرز و بوم نهادینه شده است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار