آقا محمدی در گفتگو با دفاع پرس مطرح کرد:

حکم اعدام "آیت الله النمر" نوعی دهن کجی رژیم آل سعود به مسلمانان است

عضو کمیسیون امنیت ملی حکم اعدام "آیت الله النمر" را نوعی دهن کجی رژیم آل سعود به مسلمانان و آزاد اندیشیان جهان دانست و گفت: آزادی که امروز برای وهابیون در عربستان وجود دارد باید برای همه مسلمانان این کشور نیز وجود داشته باشد.
کد خبر: ۳۱۵۱۲
تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۳۹۳ - ۱۵:۰۰ - 20October 2014

حکم اعدام

ابراهیم آقا محمدی، عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در گفتگو با خبرنگار پارلمانی دفاع پرس، حکم اعدام "آیت الله النمر" را نوعی دهن کجی  رژیم آل سعود به مسلمانان و آزاد اندیشیان جهان دانست و گفت: آزادی که امروز برای وهابیون در عربستان وجود دارد باید برای همه مسلمانان این کشور نیز وجود داشته باشد.

وی در ادامه با بیان این مطلب که آل سعود با حکم اعدام "آیت الله النمر" نشان داد هیچ احترامی برای حقوق مسلمانان در عربستان  قائل نیست و همه حقوق متعلق به وهابیون است، اظهار داشت: شیوخ عربستان باید بدانند که با انتقام سنگین اسلام خواهان در سراسر جهان مواجه خواهند شد و عذاب الهی نیز دامن آل سعود را خواهد گرفت و خون "آیت الله النمر" این خاندان را خواهد سوزاند.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با تأکید بر این مطلب که حقوق بشر جهان تحت تأثیر آمریکا است، تصریح کرد: سکوت حقوق بشر دراعدام "آیت الله النمر" این سازمان را در جهان رسواتر خواهد کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار