شهادت یک فلسطینی و زخمی شدن ۷ نفر بر اثر تیراندازی نظامیان صهیونیست در نوار غزه

رسانه‌های فلسطین از شهادت یک فلسطینی و زخمی شدن ۷ نفر دیگر در تیراندازی نظامیان رژیم صهیونیستی در مرز غزه با سرزمین‌های اشغالی خبر دادند.
کد خبر: ۳۱۵۱۶۳
تاریخ انتشار: ۰۱ آبان ۱۳۹۷ - ۱۸:۳۹ - 23October 2018

شهادت یک فلسطینی و زخمی شدن ۷ نفر بر اثر تیراندازی نظامیان صهیونیست در نوار غزهبه گزارش گروه بین‌الملل دفاع پرس، از نوار غزه خبر می‌رسد نظامیان رژیم اشغالگر قدس به سمت ساکنان این منطقه آتش گشوده و ضمن به شهادت رساندن یک نفر، چند تن را زخمی کرده‌اند.

مرکز اطلاع‌رسانی فلسطین عصر سه‌شنبه خبر داد که نظامیان صهیونیست به سمت تجمع فلسطینی‌های ساکن نوار غزه در گذرگاه «النمر»، واقع در شرق «دیرالبلح» این تیراندازی کرده است که بر اثر آن یک نفر شهید و ۷ تن از جوانان فلسطینی زخمی شده‌اند.

بر خلاف عادت معمول که فلسطینیان ساکن غزه هر جمعه در راهپیمایی حق بازگشت شرکت می‌کردند، این جوانان امروز (سه‌شنبه) به مرز غزه با فلسطین اشغالی رفتند و علیه اشغالگران شعار دادند.

طی این هفته مقامات رژیم صهیونیستی از جمله «آویگدور لیبرمن»، اهالی غزه و گروه‌های مقاومت فلسطین را تهدید کردند که در صورت تداوم این راهپیمایی‌ها در غزه، این رژیم دست به حمله نظامی خواهد زد.

جنبش‌ها و گروه‌های مقاومت فلسطین از جمله حماس در واکنش به این تهدیدها، تأکید کردند که به تهدیدهای اشغالگران وقعی نمی‌نهند و آماده رویارویی با دشمن صهیونیست هستند.

راهپیمایی‌های حق بازگشت به سرزمین‌های اشغالی از  ۳۰ مارس ۲۰۱۸ (۱۰ فروردین ۱۳۹۷) در اعتراض به اقدام «دونالد ترامپ»، رئیس جمهوری آمریکا در شناسایی شهر قدس به عنوان پایتخت رژیم صهیونیستی و تصمیم واشنگتن برای انتقال سفارت آمریکا از تل‌آویو به این شهر آغاز شد.

از زمان شروع این راهپیمایی‌ها در مرزهای غزه، ۲۰۰ نفر شهید شده و بیش از ۲۱ هزار نفر در حملات نظامیان صهیونیست زخمی شده‌اند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار